تاریخ : Thu 20 May 2021 - 01:46
کد خبر : 54865
سرویس خبری : ورزش

معطل اعلام برنامه از سوی AFC هستیم

موضع سازمان لیگ نسبت به یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان:

معطل اعلام برنامه از سوی AFC هستیم

یکی از مسئولان سازمان لیگ گفت: درحال‌حاضر این موضوع که رقابت‌ها متمرکز است یا هر مدل دیگر در وهله اول اهمیت ندارد، بلکه نکته اصلی این است که این برنامه زودتر اعلام شود، چون همه برنامه‌های ما معطل اعلام برنامه مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا از کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.

مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار است از اواخر شهریورماه پیگیری شده و این درحالی است که هنوز هیچ سازوکار مشخصی برای برگزاری این مرحله از رقابت‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام نشده است. البته طبق اعلام قبلی این مرحله از رقابت‌ها قرار است به‌صورت تک بازی و به میزبانی تیم‌های صدرنشین گروه‌های مختلف برگزار شود، با این‌حال برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا مرحله بعدی رقابت‌ها قرار است به‌صورت متمرکز برگزار شود. با وجود این مشخص نبودن نحوه برگزاری رقابت‌ها و مکان انجام آن تا حد زیادی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال را دچار مشکلات متعدد کرده و از آنجا که هنوز نحوه برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست و احتمالا همین نحوه برگزاری زمان این مرحله را دستخوش تغییرات خواهد کرد.

برنامه‌ریزی‌ها برای آغاز فصل بعد رقابت‌های لیگ فوتبال ایران اکنون مختل شده و این درحالی است که یکی از مسئولان سازمان لیگ در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «هنوز نمی‌دانیم سازوکار مراحل حذفی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به چه شکلی است و اینکه قرار است رقابت‌ها به‌صورت رفت‌وبرگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی به بعد برگزار شود یا مثل فصل گذشته متمرکز خواهد بود، نمی‌دانیم. با این‌حال فقط امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا هر کاری که می‌خواهد انجام بدهد، زودتر تصمیم‌گیری کند و موضوع را به اطلاع برساند. درحال‌حاضر این موضوع که رقابت‌ها متمرکز است یا هر مدل دیگر در وهله اول اهمیت ندارد، بلکه نکته اصلی این است که این برنامه زودتر اعلام شود، چون همه برنامه‌های ما معطل اعلام برنامه مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا از کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند.»