تاریخ : Sat 15 May 2021 - 09:47
کد خبر : 54626
سرویس خبری : ورزش

پیشنهاد عزت‌اللهی به بروندبی

سعید می‌تواند در تیم مشهور دانمارک بازی کند

پیشنهاد عزت‌اللهی به بروندبی

سایت «3پوینت» دانمارک نوشت: به‌نظر می‌رسد سعید عزت‌اللهی می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای پرکردن جای خالی جداشده‌های این تیم باشد. او در این فصل به‌همراه وایله عملکردی بسیار خوب و تحسین‌برانگیز داشته است و ارزش پولی را که برایش هزینه خواهد شد، دارد.

سعید عزت‌اللهی پس از مدتی افت توانست با حضور در لیگ دانمارک تا حد زیادی فوتبال خود را احیا کند و حالا به یکی از ستاره‌های این لیگ اروپایی تبدیل شده است. عزت‌اللهی با وایله نمایش خوبی در این فصل داشت و این تیم با کمک هافبک ایرانی خود توانست در لیگ ماندنی شود.

سایت «3پوینت» دانمارک در گزارشی به بررسی وضعیت بروندبی، یکی از تیم‌های مشهور دانمارکی برای فصل آینده و همچنین وضعیت نقل‌وانتقالاتی این تیم در تابستان پرداخته که در بخشی از این مطلب به مدیران این باشگاه توصیه کرده برای تقویت خط‌میانی خود، عزت‌اللهی را به خدمت بگیرند. در این گزارش آمده است: «بروندبی در خط‌میانی نیاز به خرید نفرات جدید دارد و با توجه به اینکه چند بازیکن این تیم در پست هافبک احتمالا در تابستان جدا خواهند شد از حالا باید به‌دنبال جانشینانی مناسب برای آنها باشد. در این قسمت به‌نظر می‌رسد سعید عزت‌اللهی می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای پرکردن جای خالی جداشده‌های این تیم باشد. او در این فصل به‌همراه وایله عملکردی بسیار خوب و تحسین‌برانگیز داشته است و ارزش پولی را که برایش هزینه خواهد شد، دارد.»