تاریخ : Sat 15 May 2021 - 09:54
کد خبر : 54625
سرویس خبری : ورزش

کسی را به‌زور نگه نمی‌داریم

واکنش سرمربی زنیت به جدایی احتمالی آزمون:

کسی را به‌زور نگه نمی‌داریم

سرگئی سماک، سرمربی زنیت روسیه در گفت‌وگویی اعلام کرده هیچ بازیکنی را مجبور به ماندن در این تیم روسی نمی‌کند و به این ترتیب درها را برای جدایی مهاجم ایرانی‌اش باز گذاشته است.

سردار آزمون یکی از پرطرفدارترین مهاجمان اروپایی در فصل نقل‌وانتقالات محسوب می‌شود و احتمالا در تابستان مشتریان زیادی خواهد داشت. از حالا تیم‌های مختلفی ازجمله رم، آتالانتا، سویا و والنسیا برای خرید او ابراز تمایل کرده‌اند اما هنوز مشخص نیست آیا او در تابستان راهی تیم جدیدی خواهد شد یا خیر.

سرگئی سماک، سرمربی زنیت روسیه در گفت‌وگویی اعلام کرده هیچ بازیکنی را مجبور به ماندن در این تیم روسی نمی‌کند و به این ترتیب درها را برای جدایی مهاجم ایرانی‌اش باز گذاشته است. او می‌گوید: «تا به‌امروز ما پیشنهادی جدی برای هیچ‌کدام از بازیکنان زنیت دریافت نکرده‌ایم و البته شاید در آینده این اتفاق رخ دهد. مهم‌ترین نکته این است که خود بازیکن چه خواسته‌ای دارد و آیا دوست دارد همچنان در تیم بماند یا خیر. ما هیچ‌وقت دوست نداریم کسی را به‌زور در اینجا نگه داریم و اگر بازیکنی تمایل به جدایی داشته باشد مانعش نمی‌شویم. مسلما داشتن پیشنهاد از تیم‌های مطرح اروپایی پیشرفت برای بازیکنان حاضر در لیگ روسیه محسوب می‌شود و البته نکته مهم این است که چه چیزی برای باشگاه و بازیکن بهتر است تا بهترین تصمیم را در این زمینه بگیریم.»