تاریخ : Tue 11 May 2021 - 09:58
کد خبر : 54492
سرویس خبری : ورزش

عملکرد خوب عزت‌اللهی در جنگ بقا

عملکرد خوب عزت‌اللهی در جنگ بقا

آلن سوسا و سعید عزت‌اللهی از بازیکنان خوب وایله در مصاف با سوندریسک بودند که عملکرد قابل توجهی در این دیدار داشتند. عزت‌اللهی با گلی زیبا از فاصله 25 متری در این برد نقش مهمی داشت.

وایله که در این فصل از رقابت‌های لیگ دانمارک شروع نسبتا خوبی داشت به‌تدریج به رده‌های میانه جدول سقوط کرد و درنهایت راهی دیدارهای پلی‌اف بقا شد. براساس قوانین لیگ 12 تیمی این کشور، در انتهای فصل عادی، 6 تیم بالای جدول در دیدارهای پلی‌آف برای حضور در مسابقات اروپایی می‌جنگند و 6 تیم نیمه‌دوم جدول نیز برای نیفتادن و قرار نداشتن در جمع دو تیم انتهای جدول تلاش می‌کنند.

وایله در دیدار روز یکشنبه خود به لطف گلزنی سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی خود با نتیجه 4 بر 2 از سد سوندریسک گذشت و ماندن در لیگ را قطعی کرد.

سایت «اکسترابلادت» دانمارک درباره این بازی نوشته است: «وایله به لطف برتری در این مسابقه توانست حضورش در لیگ برتر را برای یک فصل دیگر تمدید کند. آلن سوسا و سعید عزت‌اللهی از بازیکنان خوب این تیم در مصاف با سوندریسک بودند که عملکرد قابل توجهی در این دیدار داشتند. عزت‌اللهی با گلی زیبا از فاصله 25 متری در این برد نقش مهمی داشت و درمجموع نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و به هافبک‌های حریف اجازه هنرنمایی در زمین نداد. وایله حالا با خیالی راحت‌تر می‌تواند به حضور در رده هفتم جدول و کسب رتبه‌ای مناسب در انتهای فصل امیدوارتر باشد. این تیم در دیدارهای پلی‌آف تنها یک بار برابر رقبا شکست خورده و حالا در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات بدون استرس بازی‌های خود را دنبال خواهد کرد.»