تاریخ : Tue 11 May 2021 - 09:45
کد خبر : 54491
سرویس خبری : ورزش

تحول انصاری‌فرد در بین دو نیمه

تحول انصاری‌فرد در بین دو نیمه

در نیمه‌دوم عملکرد بهتری از انصاری‌فرد شاهد بودیم و روی گل تیمش نیز تاثیر مستقیمی داشت. او کاملا متحول شده بود و در حملات تیمش اثرگذار بود. جاگیری‌های مناسبش در زمان حمله باعث شد تا خطرات بیشتری را روی دروازه پاناتینایکوس ایجاد کند.

آاک آتن در ابتدای رقابت‌های پلی‌آف کسب سهمیه‌های اروپایی در لیگ یونان بخت خوبی حتی برای رسیدن به لیگ قهرمانان داشت، اما نتایج ضعیف این تیم در دیدارهای اخیرش باعث شد حتی حضور در لیگ اروپای فصل آینده نیز برای این تیم کمی دشوار شود. آنها روز یکشنبه در دیداری حساس پاناتینایکوس را شکست دادند تا از حضور در مرحله پلی‌آف این مسابقات مطمئن شوند. تک‌گل این دیدار روی پاس کریم انصاری‌فرد به ثمر رسید که در این دیدار یک گل هم زد، اما پس از بررسی VAR مشخص شد که پیش از آن توپ اوت شده بود.

سایت «انوسی» یونان در گزارش خود از این مسابقه درباره عملکرد این مهاجم ایرانی نوشت: «انصاری‌فرد در نیمه نخست کم اثر بود و به‌ندرت در جریان بازی قرار داشت. او در این 45 دقیقه تنها دو بار صاحب توپ شد و آن هم با تلاش خودش و جدا شدن از پست اصلی‌اش اتفاق افتاد که درنهایت نیز برای او و تیمش اثربخش نبود. یک ضربه او نیز راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. با این حال در نیمه‌دوم عملکرد بهتری از انصاری‌فرد شاهد بودیم و روی گل تیمش نیز تاثیر مستقیمی داشت. او کاملا متحول شده بود و در حملات تیمش اثرگذار بود. جاگیری‌های مناسبش در زمان حمله باعث شد تا خطرات بیشتری را روی دروازه پاناتینایکوس ایجاد کند. درمجموع آاک در این دیدار نمایش خوبی داشت و باتوجه به عملکردش شایسته این برد نیز بود.»