تاریخ : Mon 19 Apr 2021 - 09:12
کد خبر : 53597
سرویس خبری : ورزش

آزمون بازهم به داد زنیت رسید

تمجید سایت روسی از عملکرد مهاجم ایرانی:

آزمون بازهم به داد زنیت رسید

سایت «نوااسپورت» روسیه نوشت: «در هفته بیست‌وششم لیگ روسیه این سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت بود که بازهم به داد تیمش رسید و در دقیقه76 گل اول صدرنشین مسابقات را زد تا بازی درنهایت به تساوی 2–2 برسد.

سردار آزمون در جریان دیدار روز شنبه تیمش برابر کراسنودار علاوه‌بر اینکه مانع از شکست تیمش شد خود را یک گام دیگر به کسب جایزه ارزشمند آقای‌گلی لیگ نزدیک کرد. زنیت که در کورس قهرمانی قرار دارد و در صدر جدول فاصله نسبتا خوبی با رقبا ایجاد کرده در زمین کراسنودار امیدوار بود به 3امتیاز راحت دست پیدا کند اما وقتی با دو گل از این تیم عقب افتاد فهمید کار سختی در این دیدار دارد.

سایت «نوااسپورت» روسیه دراین‌باره نوشت: «در هفته بیست‌وششم لیگ روسیه این سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت بود که بازهم به داد تیمش رسید و در دقیقه76 گل اول صدرنشین مسابقات را زد تا بازی درنهایت به تساوی 2–2 برسد. این شانزدهمین گل این مهاجم ایرانی در لیگ بود که باعث شد جایگاهش در جدول آقای‌گلی بهتر شود. حالا فاصله او با آرتم زیوبا، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش که ازقضا زوج او در خط‌حمله زنیت هم هست، به سه‌گل افزایش پیدا کرده است. آزمون در این فصل عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش داشته و شاید در پایان فصل علاوه‌بر عنوان آقای‌گلی، جایزه بهترین بازیکن فصل را نیز تصاحب کند. کراسنودار امید زیادی داشت تا سه‌امتیاز این دیدار را کسب کرده و شرایط خود را در جدول بهتر کند اما زنیت با مهاجمان آماده‌اش اجازه نداد چهارمین شکست این فصل تیم ثبت شود.»
زنیت در صدر جدول 55امتیازی است و با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش فاصله‌ای 6امتیازی ایجاد کرده است. در فاصله 4هفته مانده به پایان مسابقات این تیم شانس بسیار زیادی برای رسیدن به سومین قهرمانی پیاپی خود دارد.