تاریخ : Sun 18 Apr 2021 - 09:32
کد خبر : 53548
سرویس خبری : ورزش

ویلموتس دوباره سرمربی بیرو می‌شود؟

ویلموتس دوباره سرمربی بیرو می‌شود؟

گفته می‌شود مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم‌ملی بلژیک شانس زیادی برای جانشینی ورکاترن دارد و اگر مذاکرات روند خوبی داشته باشد، این مربی که پس از جدایی از تیم‌ملی ایران همچنان بیکار است، هدایت آنتورپ را برعهده خواهد گرفت

آنتورپ در این فصل لیگ را با ایوان لکو آغاز کرد اما پس از اینکه این مربی کروات راهی لیگ چین شد، فرانک ورکاترن را به‌عنوان جانشین او معرفی کرد. حالا رسانه‌های بلژیکی از احتمال تغییرات دوباره روی نیمکت این تیم خبر می‌دهند.

سایت «فوتبال24» دراین‌باره نوشت: «پس از حدود نیم‌فصل حضور روی نیمکت آنتورپ ظاهرا باید منتظر جدایی فرانک ورکاترن از این تیم باشیم و باشگاه بلژیکی در تابستان به‌سراغ سرمربی جدیدی خواهد رفت. مدیران باشگاه تصمیم دارند مربی جدیدی با ایده‌های تهاجمی را روی نیمکت خود بنشانند و به‌نظر می‌رسد از عملکرد ورکاترن چندان راضی نیستند. در این میان گفته می‌شود مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم‌ملی بلژیک شانس زیادی برای جانشینی این مربی دارد و اگر مذاکرات روند خوبی داشته باشد، این مربی که پس از جدایی از تیم‌ملی ایران همچنان بیکار است و البته سابقه زیادی در تیم‌های باشگاهی ندارد، هدایت آنتورپ را برعهده خواهد گرفت. ویلموتس البته پیش از این و در جریان تغییرات سرمربی در میانه‌های فصل به‌عنوان یکی از گزینه‌های این تیم مطرح بود که درنهایت به این سمت نرسید و ورکاترن انتخاب نهایی مدیران باشگاه بود.» درصورت انتخاب ویلموتس وی بار دیگر مربی بیرانوند، گلر ایرانی آنتورپ خواهد شد.