تاریخ : Thu 15 Apr 2021 - 20:50
کد خبر : 53492
سرویس خبری : دانشگاه

استقرار کانکس‌های بیمارستان صحرایی در بیمارستان بوعلی  دانشگاه آزاد

استقرار کانکس‌های بیمارستان صحرایی در بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد

معاون توسعه و مدیریت منابع بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از استقرار کانکس‌های بیمارستان صحرایی در این بیمارستان خبر داد.

 به گزارش «فرهیختگان»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس اسماعیل نواربافی معاون توسعه و مدیریت منابع بیمارستان بوعلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران گفت: از اوایل شیوع بیماری کرونا، بیمارستان بوعلی به عنوان یکی از مراکز درمانی شرق تهران همواره پذیرای بیماران کرونایی و غیر کرونایی بوده و است.

وی افزود: ما هم اکنون چهار بخش بستری برای بیماران کرونایی در نظر گرفته ایم که از بخش های سفید و غیر کرونایی جدا هستند و از یکدیگر فاصله دارند.

مهندس نواربافی  با بیان این که در پیک چهارم کرونا قرار داریم و تقریباً همه مراکز درمانی دچار کمبود تخت بستری هستند، اظهار داشت:  با رایزنی هایی که مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) داشتند، موافقت شد تا یک بیمارستان صحرایی با تمامی تجهیزات مرکز درمانی مجهز در محوطه بزرگ پارکینگ بیمارستان بوعلی راه اندازی شود.

وی خاطر نشان کرد: ما با این اقدام توانستیم تعداد تخت های بستری بیماران کرونایی را افزایش دهیم و قدم کوچکی جهت خدمات رسانی به هموطنان عزیزمان برداریم.

معاون توسعه و مدیریت منابع بیمارستان بوعلی از روسای دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، رئیس بیمارستان بوعلی و همچنین از تمامی افرادی که برای به انجام رسیدن این کار مهم سهیم بودند،  قدردانی کرد.