تاریخ : Wed 14 Apr 2021 - 20:52
کد خبر : 53458
سرویس خبری : ورزش

سوپرمن به داد پرسپولیس رسید

ضعف گلزنی مهاجمان تیم یحیی در آسیا هم ادامه دارد

سوپرمن به داد پرسپولیس رسید

پرسپولیس در اولین مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فاتوردا گوای هند به مصاف الوحده امارات رفت که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

 به گزارش «فرهیختگان»، مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از روز گذشته آغاز شد و پرسپولس به‌عنوان نخستین نماینده ایران در گروه Eاز ساعت19 در ورزشگاه فاتوردا گوای هند به مصاف الوحده امارات رفت که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید. سیدجلال حسینی در دقیقه40 تک‌گل این بازی را به ثمر رساند تا پس از درخشش در لیگ برتر،‌ کاپیتان سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم برای تیمش گلزنی کند. تن کات، سرمربی تیم الوحده که سه فصل پیش هدایت تیم الجزیره را برعهده داشت در مصاحبه‌ای در مواجهه با سوالی درباره نقش سیدجلال حسینی در پرسپولیس عنوان کرده بود «مگر سیدجلال حسینی سوپرمن است؟» که کاپیتان پرسپولیس در لحظات پایانی آن بازی مقابل الجزیره موفق به گلزنی شد و این‌بار نیز مجددا مقابل تیم تن کات تجربه خود را به رخ کشید. یحیی گل‌محمدی در غیاب سعید آقایی که به‌خاطر کرونا فعلا در ایران به‌سر می‌برد برای این بازی به حامد لک، امید عالیشاه (70-عیسی آل‌کثیر)، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (90-علی شجاعی)، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، شهریار مغانلو (77-کمال کامیابی‌نیا) و سیامک نعمتی میدان داد. در ترکیب تیم حریف هم راشد علی، لوکاس پیمنتا، خلیل ابراهیم، تیم ماتاوز، خمیس اسماعیل، عبدالله الکربی، لی‌می یونگ‌جو، احمد رشید، فارس جمعه، عبدالله حامد و عمر خربین بازی کردند و در نیمه دوم اسماعیل مطر، ستاره کهنه‌کار اماراتی‌ها هم به میدان رفت.
در دقیقه8 عبور مهدی ترابی از دو مدافع الوحده و نفوذ این بازیکن به داخل محوطه جریمه، پرسپولیس را به نخستین فرصت خود در این بازی رساند، اما ضربه سر شهریار مغانلو در شلوغی محوطه جریمه به تیر دروازه حریف برخورد کرد. در دقیقه22 شوت تک‌ضرب ماتاز روی ارسال بازیکنان الوحده با فاصله اندک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. 10دقیقه بعد حرکت انفرادی و شوت خربین به‌شکلی خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد. در دقیقه36 ضربه سر خطرناک کنعانی‌زادگان از داخل محوطه شش‌قدم با بی‌دقتی بالای دروازه الوحده رفت تا این فرصت خوب هم برای پرسپولیس از دست برود. چهار دقیقه بعد ضربه سر کنعانی‌زادگان روی کرنر مهدی ترابی از روی خط دروازه برگشت داده شد، اما در ادامه همکاری خوب بازیکنان و پاس در عرض مهدی ترابی با شوت سیدجلال حسینی از پشت محوطه جریمه همراه شد که ضربه این بازیکن به تور دروازه تیم اماراتی بوسه زد. در دقیقه2+45 تکل سیامک نعمتی به‌خوبی سد راه شوت خربین شد تا ضربه این بازیکن راهی به دروازه پرسپولیس پیدا نکند.

در دقیقه65 مهدی ترابی موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان الوحده را با بی‌دقتی از دست داد و ضربه این بازیکن با فاصله‌ای بسیار اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه87 هم ضدحمله خطرناک پرسپولیسی‌ها را آل‌کثیر با بی‌دقتی از دست داد و درنهایت بازی با گل سیدجلال یک بر صفر به سود قرمزها خاتمه یافت تا شاگردان گل‌محمدی مسابقات را با پیروزی آغاز کنند.