تاریخ : Thu 15 Apr 2021 - 08:10
کد خبر : 53456
سرویس خبری : ورزش

توخل بعد از بازی به من فحاشی کرد

عصبانیت کونسیسائو از سرمربی چلسی

توخل بعد از بازی به من فحاشی کرد

سرمربی پورتو گفت: «سرمربی حریف در پایان بازی به من فحاشی و توهین کرد. اگرچه انگلیسی من زیاد خوب نیست اما هیچ شکی درباره معنی کلماتی که او استفاده کرد ندارم.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو که در پایان مسابقه نیز با توماس توخل درگیر شده بود در نشست خبری درباره اتفاقات آن لحظات گفت: «سرمربی حریف در پایان بازی به من فحاشی و توهین کرد. اگرچه انگلیسی من زیاد خوب نیست اما هیچ شکی درباره معنی کلماتی که او استفاده کرد ندارم. من هیچ کاری در آن زمان انجام نمی‌دادم و حرفی هم به او نزدم چون تمام تمرکزم روی بازی بود. واقعا نمی‌دانم چرا چنین الفاظی را درباره من به‌کار برد. من چند فحش شنیدم و البته برایم زیاد مهم نیست چون حالا همه‌چیز به اتمام رسیده است.»

وی که از عملکرد تیمش در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راضی بود در ادامه با اشاره به عملکرد شاگردانش در این فصل افزود: «روند بسیار خوب و موفقی را از تیمم شاهد بودم و خوشحالم که تا ماه آوریل در این مسابقات حضور داشتیم. اگر کمی بیشتر دقت می‌کردیم شاید همچنان به مسیر خود ادامه می‌دادیم. ما تیمی جوان دراختیار داریم که بسیاری از آنها حتی تجربه بازی در مراحل حذفی این مسابقات را هم نداشتند. این روند و عملکرد خوب باعث می‌شود به آنها افتخار کنم و خوشحالم که توانستیم با این نفرات تا این مرحله راه پیدا کنیم. حتی در این بازی توانستیم چلسی را شکست دهیم و عملکرد خوبی درمجموع داشتیم. به‌نظرم ما شایستگی حضور در نیمه‌نهایی را هم داشتیم؛ چراکه خیلی بهتر از چلسی بازی کردیم و اگر کمی دقت داشتیم می‌توانستیم این تیم را هم حذف کنیم.»