تاریخ : Sun 11 Apr 2021 - 09:38
کد خبر : 53285
سرویس خبری : ورزش

امیدواری برانکو به موفقیت یاران محرمی در اروپا

امیدواری برانکو به موفقیت یاران محرمی در اروپا

به‌نظرم دیناموزاگرب قادر است از این مرحله عبور کرده و به جمع 4تیم پایانی برسد به‌شرطی که انگیزه لازم را برای این کار داشته باشد. آنها در این فصل در لیگ اروپا نمایشی عالی داشته‌اند و نشان داده‌اند که توانایی رسیدن به مراحل پایانی را دارند.

دیناموزاگرب در دیدار رفت خود در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در زمین خود با یک‌گل به ویارئال اسپانیا باخت تا در مسابقه برگشت کار سختی برای جبران این نتیجه داشته باشد. این تیم که در غیاب صادق محرمی، مدافع راست ایرانی و مصدوم خود به مصاف حریف رفته بود هنوز امیدوار است در دیدار برگشت بتواند این شکست را جبران کرده و به شگفتی‌سازی خود در این مسابقات ادامه دهد.

سایت «وکرنجی» کرواسی به این بهانه به‌سراغ برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق این تیم رفته و درباره این دیدار با او به گفت‌وگو نشسته است. این سایت نوشته است: «دیناموزاگرب در لیگ اروپا بازی رفت را به ویارئال باخت اما امیدوار است در مسابقه برگشت بتواند این نتیجه را جبران کند. این تیم پیش از این نیز توانسته در این تورنمنت شکست خانگی در مسابقه رفت را جبران کند و درنهایت به مرحله بعد راه یابد. برانکو ایوانکوویچ که درحال حاضر در تیم‌ملی عمان حضور دارد تنها مربی تاریخ باشگاه است که توانسته شکست در مسابقه رفت را در یک دیدار اروپایی جبران کند. شاگردان او در سال2007 در زاگرب با یک‌گل به آژاکس باختند اما در آمستردام دست به کار بزرگی زدند و 3 بر 2 پیروز شدند. برانکو درباره شرایط تیم درحال حاضر گفته است دینامو درحال حاضر شرایطی مشابه با آن زمان ما دارد و در بازی برگشت نیاز دارد حریفش را شکست دهد. تیم باید از نظر ذهنی و روانی کاملا آماده باشد و با اعتمادبه‌نفس بالا راهی اسپانیا شود. به‌نظرم این تیم قادر است از این مرحله عبور کرده و به جمع 4تیم پایانی برسد به‌شرطی که انگیزه لازم را برای این کار داشته باشد. آنها در این فصل در لیگ اروپا نمایشی عالی داشته‌اند و نشان داده‌اند که توانایی رسیدن به مراحل پایانی را دارند. آنها در مسابقه آخر خود نیز نمایش خوبی داشتند و به‌خوبی از کناره‌های زمین استفاده کردند. با این حال درنهایت نتوانستند بازی را ببرند و شکستی ناباورانه را تجربه کردند. دینامو در ضدحملات بسیار خطرناک است و حریف سرسختی برای ویارئال در مسابقه برگشت خواهد بود. ما در دیدار برگشت برابر آژاکس از مانزوکیچ و تادیچ در خط‌حمله استفاده کردیم و از این دو بازیکن خواستیم به خط‌دفاعی حریف اجازه بازی‌سازی ندهند و پرس را از زمین آنها آغاز کنند. این استراتژی نتیجه داد و به‌نظرم دینامو در مسابقه برگشت باید تلاش کند از همان ابتدای بازی فشار زیادی را روی مدافعان حریف بگذارد و اجازه ندهد آنها برای گل زدن به این تیم برنامه‌ریزی کنند. من به مسابقه برگشت دو تیم خوش‌بینم و امیدوارم تیم سابقم بتواند راهی دور بعد شود.»