تاریخ : Thu 08 Apr 2021 - 09:10
کد خبر : 53228
سرویس خبری : ورزش

عصبانیت مربی آلمانی از داور آلمانی

واکنش لیورپولی‌ها به شکست برابر رئال

عصبانیت مربی آلمانی از داور آلمانی

اعتراض اصلی کلوپ به صحنه‌ای بود که سادیو مانه درون محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و همین موضوع باعث شد تا لیورپول نتواند فاصله خود با میزبان را کم کند.

 به گزارش «فرهیختگان»، یورگن کلوپ به‌شدت از عملکرد داور آلمانی مسابقه تیمش با رئال‌مادرید ناراضی بود و اعتقاد داشت او با داوری غیرمنصفانه خود مسبب این شکست قرمزها بوده است. اعتراض اصلی کلوپ به صحنه‌ای بود که سادیو مانه درون محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و همین موضوع باعث شد تا لیورپول نتواند فاصله خود با میزبان را کم کند.

کلوپ در پایان بازی به داور مسابقه گفت: «این تصمیم واقعا غیرمنصفانه بود و باعث شد تا ما از یک فرصت خوب محروم شویم.» فلیکس بریچ اما واکنش خاصی به این صحبت‌ها نداشت و تنها در پاسخ به او گفت: «یورگن کاری که تو در حال حاضر انجام می‌دهی و انتقادت از داوری غیرمنصفانه است.»

کلوپ البته تنها به این صحبت‌ها اکتفا نکرد و در گفت‌وگو با رسانه‌ها به انتقادات خود ادامه داد و افزود: «نمی‌دانم چرا داور در آن صحنه چنین تصمیمی گرفت و به نظر شاید کمی موضوع شخصی شده بود. این اتفاق اصلا قابل‌قبول نیست و نباید شاهد چنین اتفاقاتی در این سطح از فوتبال باشیم. پس از بازی به او گفتم که قضاوتش منصفانه نبود و شاید اگر اشتباهات داوری نبود ما این بازی را نمی‌باختیم.»

کلوپ در ادامه صحبت‌های خود به این موضوع اشاره داشت که تیمش در ورزشگاه استفانو دی‌استفانو نمایش خوبی نداشت و با چنین عملکردی نباید امیدوار به رسیدن به جمع 4 تیم پایانی باشند: «اگر ما می‌خواهیم در نیمه‌نهایی حضور داشته باشیم باید خیلی بهتر از این باشیم و نمایش به مراتب مناسب‌تری داشته باشیم. به‌خصوص در نیمه اول اصلا خوب نبودیم به راحتی به حریف اجازه دادیم تا دو گل به ما بزند. تنها نکته مثبتی که می‌توانم درباره این بازی بگویم، این است که خوشبختانه این فرصت را داریم که در مسابقه برگشت جبران کنیم و هنوز یک نیمه از این رویارویی دشوار باقی مانده است. ما در این مسابقه بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم و به رئال اجازه دادیم تا برای ما دردسرساز شود. اصلا تصور چنین نمایشی را از تیمم نداشتم و امیدوارم در آنفیلد برخلاف این مسابقه بتوانیم شب دشواری را برای حریف رقم بزنیم. یکی از مشکلات ما این بود که در زمین تمرینی حریف بازی می‌کردیم. درحالی‌که آنفیلد ورزشگاه اصلی ماست و می‌توانیم در آنجا عملکرد بهتری داشته باشیم.»

برای لیورپول که شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ ندارد، لیگ قهرمانان تنها فرصت باقی‌مانده برای کسب جامی ارزشمند در این فصل است و آنها باید هفته آینده در آنفیلد به‌دنبال جبران این ناکامی و غلبه بر تیم آماده زیدان باشند.

اندی رابرتسون، مدافع چپ قرمزها نیز در پایان مسابقه با اعتراف به اینکه تیمش در جریان این دیدار به زحمت توانست به حریف نزدیک شود و برای آنها مشکل‌ساز شود، گفت: «در ابتدا اصلا شروع خوبی نداشتیم و به راحتی توپ‌ها را از دست می‌دادیم تا فرصت در اختیار حریف قرار بگیرد. برخلاف رئال، ما اصلا در فرم خوبی نبودیم و به آنها اجازه دادیم تا برتری خود را به ما تحمیل کنند. ما با این نمایش ضعیف به آنها اجازه دادیم دو گل بزنند و در نیمه اول اصلا در حد خودمان ظاهر نشدیم. وقتی برابر رئال دوگل می‌خورید جبران آن بسیار دشوار است اما ما در نیمه‌دوم یکی از گل‌ها را جبران کرده و فاصله را کم کردیم. در آن شرایط امیدوار بودیم تا بازی را به تساوی بکشانیم اما گل سوم کار را تمام کرد و نتوانستیم از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم.» 

این مدافع اسکاتلندی در ادامه با تمجید از گل صلاح افزود: «خوشبختانه محمد صلاح توانست یک گل در زمین حریف بزند و در مسابقه برگشت این گل می‌تواند کمک زیادی به ما کند تا بتوانیم این ناکامی را جبران کرده و به مرحله بعد صعود کنیم. با این نتیجه هنوز کار ما تمام نشده و پیش از این هم نشان دادیم می‌توانیم در زمین خود دست به کارهای بزرگی زده و این نتایج ضعیف را جبران کنیم. البته نباید خوشبینی غیرواقعی داشته باشیم اما همین تک‌گل هم در مسابقه برگشت می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. با این حال باید در نظر داشته باشیم که شانس اصلی صعود نیستیم اما همچنان می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم و به نیمه‌نهایی برسیم.»