تاریخ : Sun 04 Apr 2021 - 17:20
کد خبر : 53090
سرویس خبری : جامعه

هیچ مراجعه کننده به بیمارستان مسیح دانشوری نباید بدون دریافت خدمات خارج شود

دکتر ولایتی: ‌

هیچ مراجعه کننده به بیمارستان مسیح دانشوری نباید بدون دریافت خدمات خارج شود

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری گفت:باید با تمام تلاش و همراهی کادر درمانی بیمارستان بر این مهم تمرکز داشت که حتی الامکان هیچ مراجعه‌کننده‌ای بدون دریافت خدمات درمانی بیمارستان را ترک نکند.

 به گزارش «فرهیختگان»،  جلسه فوق‌العاده علمی با هدف بررسی و بسیج هر چه بیشتر امکانات و تجهیزات بیمارستان مسیح دانشوری جهت ارائه خدمات حداکثری درمانی به هموطنان تشکیل شد.

در این جلسه و با حضور معاونین و مسؤولین بخش‌های مختلف بیمارستان راهکارهای ارائه خدمات بیشتر و متناسب با شرایط جدید به همه مراجعه کنندگان بررسی شد.

 علی اکبر ولایتی، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری ضمن تاکید بر بهره‌برداری حداکثری از امکانات موجود، تاکید کرد: از ابتدای آغاز شیوع کرونا تاکنون بیمارستان مسیح دانشوری با جدیت در خط مقدم مبارزه با این ویروس اقدام و تلاش کرده و در حال حاضر هم باید با  تمام تلاش و همراهی کادر درمانی بیمارستان بر این مهم تمرکز داشت که حتی الامکان هیچ مراجعه‌کننده‌ای بدون دریافت خدمات درمانی بیمارستان را ترک نکند.

وی ادامه داد: دست اندرکاران اهتمام لازم به منظور پذیرش و در صورت لزوم بستری هر چه بیشتر مراجعه کنندگان را در نظر داشته باشند.

ولایتی در پایان با تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت در سراسر کشور و به ویژه همکاران بیمارستان مسیح دانشوری که دلسوزانه و مجدانه، مقاومت، ایستادگی و مجاهدت کردند، اظهار امیدواری کرد: هر چه زودتر سلامت و آرامش با از بین رفتن این ویروس به جامعه بازگردد.