تاریخ : Sun 04 Apr 2021 - 08:50
کد خبر : 53066
سرویس خبری : ورزش

امیدواری سمپدوریا به خرید حسینی

مدافع ایرانی ترابزون همچنان حاضر به تمدید نیست

امیدواری سمپدوریا به خرید حسینی

درحالی که پیش از این اخباری مبنی‌بر پیشنهاد سمپدوریا ایتالیا برای خرید مجید حسینی به‌گوش می‌رسید حالا یکی از سایت‌های نزدیک به این باشگاه از عدم تمدید قرارداد این بازیکن خبر داده است.

تکلیف مجید حسینی با ترابزون‌اسپور هنوز نامشخص است و معلوم نیست آیا این بازیکن ایرانی در پایان فصل در این تیم ماندنی خواهد بود یا اینکه به یکی از پیشنهادهایش پاسخ مثبت خواهد داد.

قرارداد این مدافع جوان در پایان فصل به پایان می‌رسد اما تلاش‌های باشگاه ترکیه‌ای برای تمدید قرارداد با او هنوز به نتیجه نرسیده است. درحالی که پیش از این اخباری مبنی‌بر پیشنهاد سمپدوریا ایتالیا برای خرید این بازیکن به‌گوش می‌رسید حالا یکی از سایت‌های نزدیک به این باشگاه از عدم تمدید قرارداد این بازیکن خبر داده است.

سایت «کلوپ‌دوریا» دراین‌باره نوشت: «نام مجید حسینی پیش از این و در تابستان گذشته در ایتالیا مطرح شده بود و از او به‌عنوان یکی از گزینه‌های تقویت خط‌دفاعی سمپدوریا در ابتدای فصل نام برده می‌شد. این باشگاه ایتالیایی همچنان شرایط او را زیرنظر دارد و با توجه به اینکه عمر کولی، مدافع گامبیایی این تیم احتمالا در پایان فصل راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد حسینی را به‌عنوان گزینه جانشینی او مدنظر دارد. حسینی در این فصل در ترابزون ماندگار شد و در آخرین فصل قراردادش با این تیم تلاش زیادی انجام شده تا با او تمدید شود. با این حال ظاهرا این بازیکن تمایلی به این کار ندارد و ترجیح می‌دهد در پایان فصل به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود. سمپدوریا می‌تواند به‌خوبی از این فرصت استفاده کرده و بدون پرداخت پولی بابت خرید او، این بازیکن را به خدمت بگیرد. در این شرایط اگرچه او در داخل لیگ ترکیه نیز پیشنهادهایی دارد اما سمپدوریا نیز یکی از گزینه‌های مهم است که می‌تواند امیدوار باشد در تابستان این مدافع ایرانی را به جمع نفرات خود اضافه کند.»