تاریخ : Wed 17 Mar 2021 - 09:40
کد خبر : 52813
سرویس خبری : ورزش

همیشه روی سکو

رنگ‌به ‌رنگ مدال در سبد افتخار ورزش دانشگاه آزاد اسلامی

همیشه روی سکو

این مدال‌های خوش‌رنگ را در روزهایی که کرونا روی ناخوشش را به مردم دنیا نشان داده است، به‌عنوان روی خوش و هدیه از طرف معجزه‌ای به‌نام ورزش به یادگار ثبت می‌کنیم تا ببینیم ریل موفقیت‌های ورزشی دانشگاه آزاد در سال1400 چطور خواهد بود.

21 تیم آقایان و بانوان دانشگاه آزاد در لیگ برتر ورزش کشور، سال99 را با شرایط سخت ولی بااقتدار پشت‌سر گذاشتند. نگاهی به لیگ‌های برگزارشده نشان می‌دهد خانم‌های ورزشکار جواب اعتماد مسئولان را خیلی خوب داده‌اند، تیراندازان در تفنگ بادی به هدف زدند و قهرمان شدند، ریکروی‌های کماندار با معرفی چهره‌های جدید به تیم‌ملی این رشته، نایب‌قهرمان مسابقاتی شدند که «زهرا نعمتی» با پیراهن دانشگاه آزاد، بعد از مدت‌ها در لیگ برتر حضور پیدا کرد. دوومیدانی‌کاران همان ابتدای شروع مسابقات ورزشی مراحل سخت و فشرده لیگ را پشت‌سر گذاشته و نایب‌قهرمان شدند و ووشوکاران مدال نقره رقابت سخت با خواهران منصوریان را به گردن آویختند. پاروزنان خانم دانشگاه آزاد هم قایق‌هایشان را در خط نایب‌قهرمانی حرکت دادند تا ورزشکارانی که مدت‌ها بود از این رشته خداحافظی کرده بودند سلام دوباره به رویینگ بکنند. لیگ تنیس‌روی‌میز خانم‌ها هنوز ادامه دارد و پینگ‌پنگ‌بازان امیدوارند با توجه به بهره‌بردن تیم‌های حریف از ملی‌پوشان تازه‌نفس، حداقل نایب‌قهرمانی لیگ برتر پینگ‌پنگ را به‌دست آورند. در بخش خانم‌ها البته کاراته‌کاها هم آماده برای ایستادن روی تاتامی افتخار برای دانشگاه آزاد هستند.

ورزشکاران مرد دانشگاه آزاد هم در سالی که گذشت خوش درخشیدند. در رشته واترپلو مقتدرانه قهرمان لیگ شدند و رکابزنان به‌نام شهید مدافع حرم در لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده و کوهستان بر سکوی اول ایستادند. اهالی ووشو هم به افتخار دانشگاه آزاد مدال قهرمانی را بر گردن آویختند تا در ادامه بازهم کمانداران، تیر طلایی را بر مرکز لیگ برتر کمان بنشانند و بشوند افتخار دانشگاه که به این رشته برای تیمداری اعتماد کرد. شمشیربازان در اسلحه سابر طلا گرفتند و اپه‌ای‌ها و فلوره‌ای‌ها برنز لیگ برتر را دشت کردند. البته پاروزنان هم سهم خوش‌رنگی در ویترین افتخارات ورزشی دانشگاه آزاد داشتند و رویینگی‌ها قهرمان شدند و قایقرانان آب‌های آرام نقره لیگ را صید کردند. کشتی‌گیران فرنگی‌کار با نام یکی دیگر از شهدای مدافع حرم نایب‌قهرمان تشک لیگ برتر شدند تا کارنامه موفقی را برای اعتماد به جوانان فرنگی‌کار به‌جا بگذارند. دوومیدانی‌کاران هم در اولین حضورشان به‌نام دانشگاه آزاد در لیگ برتر مقام سوم مسابقات را ازآن خود کردند تا خیال مسئولان را برای تیمداری در این رشته راحت کنند.

حالا منتظریم ببینیم کاراته‌کاها که مرحله اول را با قهرمانی پشت‌سر گذاشتند در ادامه چه خواهند کرد و پینگ‌پنگ‌بازانی که با داشتن دو بازیکن جوان در لیگ شهره شده‌اند، می‌توانند مدال خوش‌رنگ مسابقات را به‌دست بیاورند؟ این مدال‌های خوش‌رنگ را در روزهایی که کرونا روی ناخوشش را به مردم دنیا نشان داده است، به‌عنوان روی خوش و هدیه از طرف معجزه‌ای به‌نام ورزش به یادگار ثبت می‌کنیم تا ببینیم ریل موفقیت‌های ورزشی دانشگاه آزاد در سال1400 چطور خواهد بود.