تاریخ : Sat 13 Mar 2021 - 09:25
کد خبر : 52655
سرویس خبری : ورزش

میزبان نشویم هم به غیرت جوانان‌مان ایمان داریم

طهمورث حیدری:

میزبان نشویم هم به غیرت جوانان‌مان ایمان داریم

الان قرار است هیات‌رئیسه به‌صورت همدل و منسجم به این قضیه ورود کرده و ان‌شاءالله اتفاقات خوب برای فوتبال کشورمان بیفتد. ما پیگیر این موضوع هستیم اما اگر نشود هم به قدرت و جسارت و شجاعت جوانان‌مان ایمان داریم.

طهمورث حیدری، عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال: با توجه به دادن میزبانی رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی به کشور بحرین و با توجه به وضعیت پیش‌آمده طی روزهای گذشته با مقامات وقت فدراسیون فوتبال یعنی حیدر بهاروند و مهدی محمدنبی صحبت کردیم و آنها اعلام کردند ما در مدت زمان مشخص‌شده پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم؛ این درحالی است که تیم جدید مدیریتی به‌تازگی به فدراسیون فوتبال آمده و ما در جریان دقیق مسائل نیستیم تا بدانیم موضوع تا چه اندازه پیگیری شده است. با این حال با تمام این اوصاف حتی اگر میزبانی به‌صورت قطعی به بحرینی‌ها رسیده باشد تا لحظه آخر پیگیری خواهیم کرد تا حق فوتبال ایران و تیم‌ملی کشورمان را بگیریم چون واقعا حق میزبانی برای ایران است و این یک واقعیت است و حقیقتا شخص اینفانتینو در فیفا و مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا باید متوجه باشند که این حق برای ایران است.

ما ضمن اینکه به کنفدراسیون فوتبال آسیا احترام می‌گذاریم اما همان‌طور که گفتم باید تا لحظه آخر پیگیری‌های لازم را انجام بدهیم چون حق میزبانی را برای کشور خودمان می‌دانیم؛ اما به هر حال اگر خدای‌ناکرده درنهایت نتوانیم این استفاده را ببریم و نتوانستیم میزبانی را که حق ایران است بگیریم این اطمینان‌خاطر را می‌دهم که جوانان غیرتمند را در تیم‌ملی داریم و آنها می‌توانند مطمئنا در هر جایی افتخارآفرینی کنند، همین الان که عزیزی‌خادم و هیات‌رئیسه جدید وارد فدراسیون فوتبال شده‌اند دغدغه و نگرانی آنها این است که تحت هر شرایطی اول میزبانی ایران را  که حق کشورمان و تیم‌ملی است بگیریم اما اگر خدای‌ناکرده این اتفاق نیفتاد مطمئن باشید با غیرت و همیتی که از بازیکنان‌مان و البته همتی که از مسئولان، مجمع هیات‌رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان کشور و نظام سراغ داریم مطمئنا می‌توانیم به‌راحتی از این مرحله و با پیروزی عبور کرده و به مرحله نهایی برسیم.

این موضوع را با قلبم می‌گویم و می‌دانم که این اتفاق زیبا برای جوانان فوتبال کشورمان می‌افتد و از این موضوعات هرگز ناامید نیستیم چون مردم ما و جوانان ما ثابت کرده‌اند که به هر حال مرد میدان‌های سخت بوده و هستند و از این مرحله هم عبور خواهیم کرد. الان نیز قرار است هیات‌رئیسه به‌صورت همدل و منسجم به این قضیه ورود کرده و ان‌شاءالله اتفاقات خوب برای فوتبال کشورمان بیفتد. ما پیگیر این موضوع هستیم اما اگر نشود هم به قدرت و جسارت و شجاعت جوانان‌مان ایمان داریم.