تاریخ : Mon 08 Mar 2021 - 09:49
کد خبر : 52466
سرویس خبری : ورزش

مصطفوی از امروز در تمرینات

غیبت یک‌روزه با هماهنگی کادر فنی استقلال بود

مصطفوی از امروز در تمرینات

طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» مصطفوی با هماهنگی فرهاد مجیدی در تمرین روز گذشته استقلال به‌خاطر مسائل شخصی غیبت کرده و قرار است از امروز دوباره به تمرینات اضافه شود.

تمرینات تیم فوتبال استقلال بعد از برتری مقابل تیم‌ فولاد، روز گذشته در مجموعه ورزشی تهرانسر درحالی پیگیری شد که صالح مصطفوی، مربی این تیم در تمرینات آبی‌پوشان غایب بود و همین اتفاق باعث شد برخی شایعات مبنی‌بر دلایل این غیبت شنیده شود.

بر همین اساس برخی رسانه‌ها و همچنین فعالان مجازی در اخباری دلیل غیبت مصطفوی را مشکلات به‌وجود آمده حین دیدار با فولاد خوزستان دانسته و اینچنین مطرح کردند که این مربی به‌خاطر کاهش حیطه اختیاراتش ترجیح داد مثل پیروز قربانی در کادر مجیدی باقی نماند و از ادامه حضور در جمع استقلالی‌ها انصراف دهد.

با این‌حال طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» این موضوع به هیچ وجه صحت نداشته و مصطفوی با هماهنگی فرهاد مجیدی در تمرین روز گذشته استقلال به‌خاطر مسائل شخصی غیبت کرده و قرار است از امروز دوباره به تمرینات اضافه شود تا آبی پوشان زیر نظر او و سایر اعضای کادر فنی برای دیدار پنجشنبه مقابل پیکان از سری رقابت‌های جام حذفی آماده شوند.