تاریخ : Sat 20 Feb 2021 - 09:35
کد خبر : 51831
سرویس خبری : ورزش

لشگری: دعوت 8 کماندار ما به تیم‌ملی نقطه‌عطف لیگ بود

اهدای جام قهرمانی و نایب‌قهرمانی به تیم‌های ریکرو مردان و بانوان دانشگاه آزاد

لشگری: دعوت 8 کماندار ما به تیم‌ملی نقطه‌عطف لیگ بود

‌آیین اهدای جام و مدال قهرمانی لیگ برتر تیروکمان مردان و بانوان کشور در آکادمی تیروکمان راد در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

‌آیین اهدای جام و مدال قهرمانی لیگ برتر تیروکمان مردان و بانوان کشور با حضور مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیروکمان و شمار دیگری از شخصیت‌های ورزشی کشور در آکادمی تیروکمان راد در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

هفته پایانی لیگ ریکرو کشور، یادواره شهیدان سلامت پنجشنبه در آکادمی راد برگزار شد و مردان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی با سرمربیگری میلاد وزیری مقتدرانه قهرمان شدند. بانوان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی نیز با سرمربیگری زهرا شمس به مقام نایب‌قهرمانی رسیدند. رضا شبانی از تیم ریکرو مردان دانشگاه آزاد اسلامی، رکورددار و بهترین کماندار لیگ امسال معرفی شد.

 لشگری با تبریک کسب مقام‌های ارزشمند و درخشش مردان و بانوان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ ریکرو کشور، دعوت هشت نفر از آنان را به اردوی تیم‌ملی، نقطه عطف حضور این تیم در لیگ امسال عنوان کرد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با اعضای تیم ریکرو مردان و زنان دانشگاه، با تاکید بر تداوم جوان‌گرایی و قهرمان‌پروری در تیم‌های ورزشی این دانشگاه افزود: «جای بسی خرسندی است که شاکله و کادرفنی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی ازجمله ریکرو مردان و بانوان، دانشجویان و اعضای هیات‌علمی همین دانشگاه است.»