تاریخ : Thu 18 Feb 2021 - 01:52
کد خبر : 51780
سرویس خبری : ورزش

شرایط آتیه پذیرفته شود، قبل عید پول می‌رسد

ادامه کشمکش پرسپولیس و کارگزار؛ خبری از فسخ نیست

شرایط آتیه پذیرفته شود، قبل عید پول می‌رسد

گفتنی است شنیده‌ها از فرد مطلع حکایت از آن دارد که اگر شرایط جدید طرفین، مورد قبول واقع شود و پرسپولیسی‌ها با آتیه به توافق برسند، سرخ‌ها قبل از پایان سال می‌توانند مبلغی قابل توجه را به حساب باشگاه واریز کرده و مشکلات خود را به حداقل برسانند.

آرش محمدی،روزنامه‌نگار:باشگاه پرسپولیس این روزها در تنگنای شدید مالی قرار گرفته است و با توجه به اتفاقاتی که در دوران مدیریت قبلی در باشگاه رخ داده بود، تقریبا تمامی راه‌های دریافت پول روی مدیران جدید بسته شده است و آنها برای اینکه بتوانند مشکلات جاری باشگاه را حل کنند، به هر دری که می‌زنند به رویشان بسته می‌شود و تنها راه‌حلی که تا به امروز توانسته‌اند برای خودشان پیدا کنند و به حیات خود ادامه بدهد، قرض‌گرفتن از جاهای مختلف است که مشخص نیست تا چه زمان ادامه پیدا می‌کند و البته بسیار مهم است که این پول‌های امانت به چه شکلی قرار است پس داده شود.
حالا با نزدیک‌ شدن به روزهای پایانی سال مشکلات مدیران پرسپولیس بیش از پیش هم شده و و آنها از یک سو با فشار بازیکنان و اعضای کادرفنی مواجه هستند، از سوی دیگر بدهی‌های سنگین به شهرخودرو و افراد حقیقی و حقوقی را پیش‌روی خود می‌بیند و همچنین ورود به بازار نقل‌وانتقالات که هزینه زیادی به‌همراه دارد نیز برای سرخ‌ها شرایط ویژه‌ای را ایجاد کرده و البته شرایط اقتصادی پایان سال کار را برای قرض گرفتن نیز سخت کرده است.

 گزینه فسخ همچنان روی میز مدیران

کارگزار باشگاه پرسپولیس مدت‌هاست که پای خود را در یک کفش کرده که چون در دوران رسول‌پناه تمامی پول‌هایی که قرار بود تا پایان سال به حساب سرخ‌ها واریز شود را پرداخت کرده‌ایم، حالا حاضر نیستیم که خارج از زمان سررسید قسط بعدی، پولی را به حساب پرسپولیسی‌ها واریز کنیم. همین موضوع باعث شد تا مدیران جدید باشگاه که بر این باورند تمامی منابع درآمدزایی باشگاه به کارگزار سپرده شده و راه درآمدزایی از باشگاه گرفته شده است، گزینه فسخ قرارداد با کارگزار را روی میز خود بگذارند و به‌دنبال این باشند که اگر راه‌حل بهتری را پیدا نکردند، بعد از فسخ با آتیه‌داده‌پرداز، اسپانسری جدید را به خدمت بگیرند. با اینکه موضوع فسخ قرارداد با کارگزار مدت‌هاست که از سوی پرسپولیسی‌ها مطرح است اما تا این لحظه این اقدام عملی نشده، اما همچنان این گزینه برای سرخ‌ها مطرح است و باید دید درنهایت عاقبت همکاری طرفین به کجا کشیده می‌شود.

 پرسپولیسی‌ها فعلا تهدید می‌کنند

با اینکه پرسپولیسی‌ها مدت‌هاست درخصوص فسخ قرارداد با آتیه‌داده‌پرداز، صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند و این صحبت‌های غیررسمی در رسانه‌ها دیده می‌شود اما شنیده‌ها از اطراف باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که عزم سرخ‌ها برای قطع همکاری با کارگزار چندان جدی نیست و آنها می‌خواهند با استفاده از اهرم تهدید، مذاکرات را به‌ سمت‌وسویی که دل‌شان می‌خواهد پیش ببرند. شنیده می‌شود که پرسپولیسی‌ها مدت‌هاست که با کارگزار جلسات متعددی را برگزار می‌کنند تا بلکه بتوانند به یک خروجی دلخواه دست پیدا کرده و با ادامه همکاری‌شان با آتیه‌داده‌پرداز، یک پرونده حقوقی دیگر به پرونده‌های باشگاه اضافه نکنند.

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد فسخ قرارداد با آتیه‌داده‌پرداز، تیر آخر مدیران پرسپولیس است که اگر در هیچ صورتی نتوانستند کارگزار را مجاب به پرداخت پول کنند، دست به ریسک زده و برای حل مشکلات جاری قرارداد همکاری‌شان را به پایان برسانند.

همانطور که پیش از این هم خبر داده بودیم، فسخ قرارداد یک‌طرفه با کارگزار برای قرمزها بار مالی سنگینی دارد و آنها بر اساس یکی از بندهای قرارداد باید 50 میلیارد تومان ضرر و زیان بپردازند.

 شرایط کارگزار پذیرفته شود، قبل عید پول می‌رسد

همان‌طور که نوشتیم، این روزها جلسات زیادی میان کارگزار سرخ‌ها و مدیران پرسپولیس برگزار می‌شود و طرفین راه‌حل‌های متعددی را مطرح کرده‌اند تا بتوانند با رسیدن به یک توافق دوطرفه، مشکل موجود را برطرف کرده و به همکاری خود ادامه دهند.  در این خصوص شنیده می‌شود که باشگاه پرسپولیس خواهان دریافت پول از کارگزار است تا بتواند بدهی‌های جاری را به حداقل برساند اما از طرف دیگر کارگزار پرسپولیسی‌ها نیز برای اینکه خواسته مدیران سرخ را برآورده کنند شرایطی را مطرح کرده‌اند که هنوز مورد قبول واقع نشده است.

گفتنی است شنیده‌ها از فرد مطلع در این زمینه حکایت از آن دارد که اگر شرایط جدید طرفین، مورد قبول واقع شود و پرسپولیسی‌ها با آتیه به توافق برسند، سرخ‌ها قبل از پایان سال می‌توانند مبلغی قابل توجه را به حساب باشگاه واریز کرده و مشکلات خود را به حداقل برسانند.