تاریخ : Mon 21 Sep 2020 - 10:55
کد خبر : 46049
سرویس خبری : ورزش

جلسه هیات‌مدیره درباره نوری

این هفته برای نیمکت استقلال تصمیم‌گیری می‌شود

جلسه هیات‌مدیره درباره نوری

طبق شنیده‌های «فرهیختگان» بعد از یکی‌دو روز مذاکره فشرده میان طرفین قرار شده در جلسه بعدی هیات‌مدیره استقلال که به‌زودی برگزار می‌شود در این خصوص اعضا به تصمیم‌گیری بپردازند.

به گزارش «فرهیختگان»، تیم فوتبال استقلال بعد از قطع همکاری با فرهاد مجیدی هنوز نتوانسته است سرمربی فصل آینده خود را شناسایی و به‌صورت رسمی معرفی کند. درواقع بعد از ماجراهایی که درخصوص انتخاب استراماچونی و بازگشت وی روی نیمکت هدایت استقلال به وجود آمد، مسئولان این باشگاه به‌صورت رسمی اعلام کردند همکاری با این سرمربی ایتالیایی منتفی بوده و امکان همکاری با وی وجود ندارد تا به این ‌ترتیب به‌صورت رسمی پرونده بازگشت استرا به استقلال بسته شود. این درحالی است که به محض توقف مذاکرات با این سرمربی که هواداران چشم امید به بازگشت او دوخته بودند، مسئولان این باشگاه با الکساندر نوری سرمربی دورگه ایرانی-آلمانی سابق وردربرمن و هرتابرلین آلمان به مذاکره پرداختند و حتی کار تا آنجا پیش رفت که نماینده این سرمربی آلمانی برای ادامه مذاکرات راهی تهران شد.

بر همین اساس طی دو روز گذشته و در جلساتی خواسته‌های طرفین پای میز مذاکره مطرح‌شده و بیشتر این درخواست‌ها مورد توافق قرار گرفته و حالا باشگاه استقلال باید با توجه به شرایط این سرمربی دورگه پاسخ نهایی مبنی‌بر اعلام همکاری و عقد قرارداد با وی را به‌صورت رسمی اعلام کند.

بر همین اساس و طبق شنیده‌های «فرهیختگان» بعد از یکی‌دو روز مذاکره فشرده میان طرفین قرار شده در جلسه بعدی هیات‌مدیره استقلال که به‌زودی برگزار می‌شود در این خصوص اعضا به تصمیم‌گیری بپردازند و اگر بیشتر آنها موافق هدایت آبی‌پوشان توسط نوری باشند این سرمربی به‌صورت رسمی ازسوی باشگاه استقلال (احتمالا بعد از پایان کار تیم در لیگ قهرمانان) به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب و معرفی خواهد شد.