تاریخ : Wed 16 Sep 2020 - 23:58
کد خبر : 45923
سرویس خبری : ورزش

بمبی که با منصوریان خنثی شد

گوچی نمی‌آید، انصاری هم به صف جدایی‌طلبان پیوست

بمبی که با منصوریان خنثی شد

سرمربی پیشین استقلال که فصل گذشته بعد از کنار گذاشته شدن از ذوب‌آهن بدون تیم مانده بود دیروز با تبریزی‌ها مذاکره کرده و اعلام شد حضورش در این تیم قطعی شده است.

به گزارش «فرهیختگان»، دیروز باشگاه تراکتور روز پرخبری را در پیش داشت. از پیش‌ازظهر اخباری منتشر شد که خبر از انفجار یک بمب داشت و همه منتظر اعلام این خبر بودند اما کمی بعد مشخص شد آن اتفاق بزرگ قرار نیست رخ دهد. صحبت از حضور علی کریمی در تبریز بود آن‌هم چند روز بعد از اینکه بحث حضور علی دایی در تراکتور منتفی شده بود. کریمی که سابقه بازی در تراکتور را دارد و با این تیم قهرمان جام‌حذفی شده طبق اعلام برخی منابع نزدیک مذاکراتی را با تراکتوری‌ها انجام داد اما درنهایت پاسخش به پیشنهادشان منفی بود تا خبری از بمب‌ترکیدن در تبریز نباشد.

ساعتی بعد اما خبر جالب دیگری منتشر شد؛ توافق نهایی علیرضا منصویان با تراکتور! سرمربی پیشین استقلال که فصل گذشته بعد از کنار گذاشته شدن از ذوب‌آهن بدون تیم مانده بود دیروز با تبریزی‌ها مذاکره کرده و اعلام شد حضورش در این تیم قطعی شده است. جالب اینکه در یکی‌دو روز اخیر بحث پیشنهاد تراکتوری‌ها به فرهاد مجیدی هم مطرح و با واکنش هواداران این تیم مواجه شد چراکه نمی‌خواستند چهره محبوب آبی‌ها سرمربی تیم‌شان شود و باید دید واکنش‌شان به حضور منصوریان چیست!

نکته جالب این است که مدیران تراکتور به حکم صادرشده برای محرومیت 6ماهه ساکت الهامی نیز اعتراض کرده‌اند، با این حال از همان زمان که الهامی در فینال جام‌حذفی با داور درگیر شد و آن حرکات را انجام داد قابل پیش‌بینی بود که با محرومیتی سنگین مواجه شود و فصل را با تراکتور آغاز نکند، با این وجود که با این تیم تبریزی قرارداد هم دارد.

تراکتور که دیروز تلاش کرد تکلیف سرمربی‌اش را مشخص کند درباره بازیکنان هنوز دچار مشکلاتی است. دژاگه و حاج‌صفی به‌عنوان دو کاپیتان تیم‌ملی به‌دنبال جدایی هستند و صحبت از حضور اولی در استقلال و دومی در لیگ یونان مطرح شده است. همچنین می‌گویند ساسان انصاری نیز درخواست جدایی داده است. شایعاتی درباره مذاکره با رضا قوچان‌نژاد در این تیم نیز منتشر شد که طبق پیگیری‌های «فرهیختگان» جدی نیست چراکه گوچی به نزدیکانش تاکید کرده فعلا قصد بازی در لیگ ایران را ندارد و جایش در لیگ هلند خوب است.

آخرین خبر نقل‌وانتقالاتی درباره تراکتور هم این است که عزیز معبودی، کاپیتان فصل گذشته تیم ماشین‌سازی تبریز که به‌تازگی از تیم جدا شده و با تیم آلومینیوم اراک قرارداد امضا کرده بود مورد توجه باشگاه تراکتور قرار گرفته است و ظاهرا رسول خطیبی، سرمربی تبریزی آلومینیوم هم مشکلی با این انتقال ندارد.