تاریخ : Mon 14 Sep 2020 - 11:14
کد خبر : 45763
سرویس خبری : ورزش

وسایل در فرودگاه، سرخ‌‌ها در قرنطینه

آخرین اخبار از اردوی پرسپولیس در قطر؛ قرمز‌ها به‌خاطر غذا بهAFC نامه زدند

وسایل در فرودگاه، سرخ‌‌ها در قرنطینه

با توجه به پروتکل‌‌های سختگیرانه قطری‌‌ها برای تیم‌‌های حاضر در این کشور و مراقبت بیش از حد از هتل‌‌ها به منظور خارج نشدن بازیکنان و سایر اعضای تیم‌‌های میهمان از محل اقامت‌شان، مسئولان پرسپولیس برای اینکه راهی فرودگاه شوند و وسایل‌شان را تحویل بگیرند، دچار مشکل شدند.

شیری به مرحله گروهی نمی ر‌سد

به گزارش «فرهیختگان»، تیم فوتبال پرسپولیس پس از روز‌های پرهیاهویی که در فصل نقل‌وانتقالات پشت‏سر گذاشت و اتفاقاتی که از باب جدایی برخی ستاره‌‌های تیم و جذب برخی بازیکنان لیگ برتری رخ داد، این روز‌ها در قطر حاضر شده تا برای انجام 4 بازی مرحله گروهی به مصاف رقیبان خود برود اما از اردوی این تیم خبر‌های خوبی به گوش نمی‌رسد و ظاهرا بی‌برنامگی AFC و ناتوانی قطری‌‌ها در ارائه خدمات خوب به تیم‌‌های حاضر در این مرحله از رقابت‌‌ها باعث شده که پرسپولیسی‌‌ها هم به ستوه بیایند و از شرایط‌شان در هتل دوسیت قطر و امکاناتی که در اختیارشان قرار داده شده، گلایه‌مند باشد.

البته در این بین، پروتکل‌‌های سختگیرانه مسئولان برگزاری مسابقات هم مزید بر علت شده که بازیکنان و کادرفنی از حضور همیشگی در هتل و اتاق‌هایشان گلایه‌مند باشند تا تنها تیم‌‌هایی که نفع می‌برند و از امکانات میزبانی بهره‌مند می‌شوند، نمایندگان قطر باشند.

 نامه اعتراضی پرسپولیس به AFC رسید

هرچه به تعداد روز‌های حضور تیم پرسپولیس در قطر اضافه می‌شود، بازیکنان، کادرفنی و سایر اعضای همراه از شرایطی که در قطر دارند بیشتر گلایه می‌کنند و حالا در ادامه این روند و عدم تغییر در شرایط موجود پرسپولیسی‌‌ها دست به کار شده‌اند و نامه‌ای اعتراض‌آمیز را به مسئولان برگزاری بازی‌‌ها و AFC ارسال کرده‌اند.

در این نامه سرخ‌‌ها به امکاناتی که هتل در اختیارشان گذاشته، معترض شده‌اند و معتقدند که غذای هتل دوسیت نه کیفیت لازم را دارد، نه در زمان مناسبی سرو می‌شود و وقتی تحویل داده می‌شود، سرد است و همین موضوع صدای بازیکنان را درآورده است.

علاوه‏بر این قرمز‌ها به‏نحوه صدور ویزای بازیکنان و اعضای کادرفنی و همچنین اتفاقاتی که در روز اول تخصیص دادن زمین تمرین به این تیم رخ داد هم اعتراضاتی را داشته‌اند که تمام اینها به‌صورت مکتوب به دست نماینده AFC رسیده است.

 بار سرخ‌‌ها در فرودگاه پرسپولیسی‌‌ها در قرنطینه!

همان‏طور که در اخبار خواندید، پرسپولیسی‌‌ها به‏ دلیل پروازی که انتخاب کرده بودند، نتوانستند تمامی لوازم خود را در سفر به قطر به‌همراه بیاورند و به همین دلیل تصمیم بر این شد که مابقی لوازم سرخ‌‌ها در پروازی دیگر به این کشور ارسال شود. دیروز وسایل پرسپولیسی‌‌ها به فرودگاه قطر رسید و مسئولان فرودگاه با پرسپولیسی‌‌های حاضر در قطر ارتباط گرفتند که برای تحویل بارهایشان به فرودگاه دوحه بروند اما این اتفاق رخ نداد و سرخ‌‌ها برای انجام این کار با محدودیت‌‌هایی مواجه شدند.

با توجه به پروتکل‌‌های سختگیرانه قطری‌‌ها برای تیم‌‌های حاضر در این کشور و مراقبت بیش از حد از هتل‌‌ها به‌منظور خارج نشدن بازیکنان و سایر اعضای تیم‌‌های میهمان از محل اقامت‌شان، مسئولان پرسپولیس برای اینکه راهی فرودگاه شوند و وسایل‌شان را تحویل بگیرند، دچار مشکل شدند و جالب اینجاست که هیچ‌کس تا ساعات پایانی دیشب حاضر نشد که به این مشکل رسیدگی کند.

 آنالیز؛ ترفند کادرفنی سرخ برای اوقات فراغت بازیکنان

دیروز به درخواست یحیی گل‌محمدی چند فیلم بازی التعاون که در بازی‌‌های پایانی لیگ عربستان بوده به دست کادرفنی پرسپولیس رسید تا آنها در فاصله 2 روز مانده تا دیدار با این حریف عربستانی کار خود را برای ‌شناسایی نقاط‏قوت و ضعف التعاون آغاز کنند. البته از قطر خبر می‌رسد که کادرفنی قصد دارد بعد از آنالیز کامل التعاون فیلمی را تهیه کرده و در اختیار بازیکنان تیم قرار بدهد تا آنها در زمانی که در اتاق‌هایشان حضور دارند بتوانند این فیلم را تماشا کنند و علاوه‏بر اینکه با نحوه بازی این حریف آشنا می‌شوند، اوقاتی که در قرنطینه به سختی برایشان می‌گذرد، ساده‌تر شود.

گفتنی است بازیکنان این روز‌ها به غیر از ساعاتی که در تمرین حضور دارند، در اتاق‌هایشان به تماشای برنامه‌‌های تلویزیونی می‌نشینند و این اتفاق اصلا به مذاق آنها خوش نیامده است.

 شیری به مرحله گروهی نمی‌رسد

یکی از بازیکنانی که درست در پای پرواز مشخص شد که پرسپولیسی‌‌ها را در سفر به قطر همراهی نمی‌کند، مهدی شیری بود که صحبت درخصوص او بسیار است و هنوز هم کسی نمی‌داند که او به‌دلیل ابتلا به کرونا کاروان سرخ را همراهی نکرده یا اینکه مصدومیت مشکل او بوده است.

در هرصورت حالا خبر‌هایی به دست «فرهیختگان» رسیده که این بازیکن نه‌تنها تا بعد از بازی برابر التعاون نمی‌تواند به اردوی تیمش ملحق شود بلکه این امکان وجود دارد که تا پایان مرحله گروهی بازی‌‌ها هم نتواند به قطر برود و ممکن است درصورت صعود پرسپولیس از گروهش به مرحله حذفی بازی‌ها، این مدافع راست بتواند به اردوی تیمش ملحق شود و در بازی‌‌های حذفی سرخ‌‌ها را همراهی کند.

 * نویسنده: آرش محمدی، روزنامه‌نگار