تاریخ : Wed 09 Sep 2020 - 07:05
کد خبر : 45597
سرویس خبری : ورزش

دلم برای بازی در تیم ملی تنگ شده بود

کیلینی، مدافع ملی‌پوش ایتالیا در گفت‌وگو با رای اسپورت:

دلم برای بازی در تیم ملی تنگ شده بود

وقفه زیادی در بازی‌های ملی‌ام ایجاد شد و زمانی طولانی را از دست دادم. دلم برای حضور در دیدارهای ملی و همچنین مسابقات بزرگ تنگ شده بود. خوشحالم که دوباره این فرصت را پیدا کردم که پیراهن تیم ملی را بپوشم.

به گزارش «فرهیختگان»، جورجو کیلینی دوشنبه‌شب پس از مدت‌ها غیبت در ترکیب تیم ملی ایتالیا قرار گرفت و در برتری یک بر صفر تیمش برابر هلند در لیگ ملت‌های اروپا نقش مهمی داشت. مدافع ملی‌پوش یووه مدت‌ها به‌دلیل مصدومیت زانو دور از میادین بود و پس از بازگشت به میادین نیز به‌دلیل تعویق رقابت‌های ملی شانس بازی برای آتزوری را به‌دست نیاورد. او قرار بود روز جمعه در مصاف با بوسنی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد، اما یک اشتباه عجیب از سوی روبرتو مانچینی باعث شد نیمکت‌نشین شود. سرمربی ایتالیا هنگام چک کردن ترکیب نهایی تیم، عینک خود را فراموش کرده بود تا آچربی جای کیلینی را در ترکیب اصلی بگیرد. این مدافع ملی‌پوش پس از دیدار با هلند در گفت‌وگو با ری‌اسپورت درباره بازگشت به تیم ملی و شرایط این دیدار صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

بازی سختی را برابر هلند بردید. شرایط مسابقه چطور بود؟

ما برای این دیدار به‌خوبی مهیا شده بودیم و آماده این مسابقه سخت برابر یکی از تیم‌های خوب اروپایی بودیم. در دو سال اخیر در شرایط بسیار خوبی قرار داشته‌ایم و بازی‌های قابل‌قبولی انجام دادیم. در دیدار نخست در این تورنمنت هم عملکرد خوبی داشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم به برتری برسیم. بعد از ماه‌ها دوباره دور هم جمع شدیم و به همین دلیل نباید انتظار داشت در بهترین شرایط باشیم.

فکر می‌کنی نتیجه عادلانه بود؟

به‌خوبی از عهده این دیدار برآمدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. مثل یک تیم بزرگ بازی کردیم و درنهایت هم سه امتیاز به‌دست آوردیم. در اواخر مسابقه کمی خسته بودیم، اما به‌خوبی دفاع کردیم و توانستیم بازی را ببریم. گاهی اوقات در بازی‌ها باید تلاش خود را بیشتر کنید تا بتوانید به موفقیت برسید و در دقایق پایانی این دیدار هم همین کار را کردیم.

از اینکه پس از مدت‌ها غیبت دوباره به تیم ملی برگشتی، چه حسی داشتی؟

وقفه زیادی در بازی‌های ملی‌ام ایجاد شد و زمانی طولانی را از دست دادم. دلم برای حضور در دیدارهای ملی و همچنین مسابقات بزرگ تنگ شده بود. خوشحالم که دوباره این فرصت را پیدا کردم که پیراهن تیم ملی را بپوشم. پس از اتفاقاتی که روز جمعه رخ داد و نتوانستم برابر بوسنی بازی کنم، خوشحالم که بالاخره این شانس نصیبم شد که برای ایتالیا بازی کنم. با مربی هم درباره شرایطم صحبت کردم و فکر می‌کنم تقدیر این بود که در بازی با هلند به تیم ملی برگردم. خوشبختانه بازی را بردیم و حالا صدرنشین گروه هستیم. باید این روند را ادامه دهیم و به‌دنبال موفقیت‌های بیشتری باشیم.

نیکولو زانیولو دوباره دچار مصدومیت شدیدی شد و به نظر می‌رسد مدت‌ها دور از میادین خواهد بود.

ما خیلی برای او ناراحتیم و امیدواریم هرچه زودتر به میادین برگردد. او به‌تازگی مصدومیت رباط صلیبی را پشت‌سر گذاشته بود و حالا دوباره مصدوم شده است. زانیولو بازیکنی جوان با آینده‌ای درخشان است و امیدواریم این آسیب‌دیدگی را هم پشت‌سر بگذارد.