تاریخ : Sun 06 Sep 2020 - 09:24
کد خبر : 45459
سرویس خبری : ورزش

علیپور تخفیف داد، شجاع و کنعانی بیشتر می‌خواهند

آخرین اخبار نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس؛ مظاهری نه، قرمزها نعمتی را می‌خواهند

علیپور تخفیف داد، شجاع و کنعانی بیشتر می‌خواهند

دیروز علی علیپور که پیشنهاد خارجی دریافت کرده دوباره به باشگاه رفت تا برای تمدید قرارداد مذاکره کند. وی که قبلا درباره پیشنهاد 10میلیاردی پاسخ صریحی نداده بود، این‌بار اعلام کرد که این رقم صحت ندارد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که وی کمی عقب‌نشینی کرده و این مبلغ را کاهش داده است.

به گزارش «فرهیختگان»، مدیران پرسپولیس طی روزهای گذشته خریدهای جدیدی داشتند و دیروز هم با میلاد سرلک هافبک 25 ساله شهرخودرو قرارداد بستند. گفته می‌شود این بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی امید را دارد، گزینه یحیی برای جایگزینی کمال کامیابی‌نیاست و این یعنی به‌مرور باید شاهد زوج سرلک – نورالهی در مرکز میدان باشیم.

 مظاهری نمی‌آید

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال حضور رشید مظاهری در پرسپولیس مطرح شده، آن هم در حالی‌که قرمزها با حامد لک قرارداد بسته‌اند و رادوشوویچ هم قرارداد دارد. دیروز مظاهری به‌صورت یک‌طرفه قراردادش با تراکتور را فسخ کرد تا دوباره بحث حضورش در پرسپولیس مطرح شود، اما نزدیکان باشگاه می‌گویند بعد از عقد قرارداد با لک دیگر حضور مظاهری منتفی شده است.
 
 یحیی به‌دنبال یک شهرخودرویی دیگر

بعد از سرلک احتمال دارد یکی دیگر از بازیکنان شهرخودرو هم سر از پرسپولیس درآورد. طبق اخباری که «فرهیختگان» کسب کرده علی نعمتی مدافع این تیم نیز مدنظر یحیی گل‌محمدی قرار گرفته و با او مذاکراتی انجام شده است. این بازیکن هم در پست دفاع میانی و هم در دفاع کناری سابقه بازی داشته و گل‌محمدی نیز شناخت کاملی از قابلیت‌هایش دارد.

 علیپور تخفیف داد

دیروز علی علیپور که پیشنهاد خارجی دریافت کرده دوباره به باشگاه رفت تا برای تمدید قرارداد مذاکره کند. وی که قبلا درباره پیشنهاد 10میلیاردی پاسخ صریحی نداده بود، این‌بار اعلام کرد که این رقم صحت ندارد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که وی کمی عقب‌نشینی کرده و این مبلغ را کاهش داده، ولی باز هم با مبلغ مدنظر باشگاه فاصله دارد. ظاهرا امروز تکلیف نهایی مشخص می‌شود و اگر قرمزها حاضر نشوند بیشتر از سایر نفرات برای این مهاجم هزینه کنند او جدا خواهد شد.

 مدافعان دنبال پول بیشتر!

روز گذشته شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی هم به باشگاه رفتند تا شایعه جدایی آنها نیز مطرح شود. البته هر دو به خبرنگاران گفتند که قصد جدایی ندارند، با این‌حال گفته می‌شود دلیل حضور این نفرات در باشگاه مطرح کردن بحث پیشنهاد خارجی بوده تا به این شکل رقم قرارداد فعلی خود را بالاتر ببرند! باید دید مدیران پرسپولیس هم زیر بار این مساله می‌روند یا خیر.

 اوساگونا نه، بشار شاید

شاید یکی از مهم‌ترین چالش‌های مدیران پرسپولیس بعد از جدایی مهدی ترابی (که به العربی پیوست) حفظ بشار رسن است. ستاره عراقی هنوز برای ماندن به توافق نرسیده با این حال برخی منابع می‌گویند مدیران باشگاه قصد دارند او را حفظ و قرارداد اوساگونا را فسخ کنند تا تعداد خارجی‌های تیم به دو بازیکن کاهش یابد. درباره این بازیکن عراقی هم گفته شده که تا امروز تکلیفش مشخص می‌شود.