تاریخ : Sun 06 Sep 2020 - 09:47
کد خبر : 45449
سرویس خبری : ورزش

با کمک لمپارد بازیکن بهتری می‌شوم

هاورتز خرید جدید چلسی در مصاحبه با سایت باشگاه:

با کمک لمپارد بازیکن بهتری می‌شوم

هاورتز در دو فصل اخیر در بایرلورکوزن آماری عالی از خود به جای گذاشت و حالا فرانک لمپارد امیدوار است با کمک او و همچنین درخشش دیگر خرید‌های تابستانی این تیم ازجمله تیمو ورنر، حکیم زیاش و بن چیلول بتواند تیمش را در کورس قهرمانی فصل جدید قرار دهد.

به گزارش «فرهیختگان»، چلسی بالاخره خرید یکی از اصلی‌ترین اهداف نقل‏وانتقالاتی خود در این فصل را قطعی کرد و کای هاورتز، پدیده 21 ساله فوتبال آلمان را به خدمت گرفت. هاورتز با آپشن‌‌های قراردادش برای چلسی 89 میلیون پوند هزینه خواهد داشت که او را در کنار پل پوگبا به گران‌ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل می‌کند. او حالا عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال آلمان را در اختیار دارد که این ارقام می‌تواند مسئولیت سنگینی برای این ستاره جوان به‌‌دنبال داشته باشد. هاورتز در دو فصل اخیر در بایرلورکوزن آماری عالی از خود به‌جای گذاشت و حالا فرانک لمپارد امیدوار است با کمک او و همچنین درخشش دیگر خرید‌های تابستانی این تیم ازجمله تیمو ورنر، حکیم زیاش و بن چیلول بتواند تیمش را در کورس قهرمانی فصل جدید قرار دهد. خرید جدید چلسی پس از امضای قرارداد با آبی‌‌های لندن گفت‌وگویی با سایت باشگاه انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

چلسی را براساس چه معیار‌هایی انتخاب کردی؟

چلسی همیشه برای من یک باشگاه بزرگ بوده است و می‌دانم که چه بازیکنان بزرگی در این تیم عضویت داشته‌اند. درحال‌حاضر هم نفرات نامداری در این باشگاه حضور دارند و خیلی برای حضور در ترکیب تیم و بازی با پیراهن چلسی هیجان‌ زده‌ام. این انتقال برای من قدم بسیار بزرگی محسوب می‌شود. تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا در هفته‌ها، ماه‌‌ها و سال‌‌های آینده بهترین عملکردم را برای تیم داشته باشم و به موفقیت چلسی کمک کنم.

فرانک لمپارد چقدر در حضور تو در این باشگاه نقش داشت؟

بدون‏شک او نقش زیادی در تصمیم من داشت، چراکه از کودکی عاشق بازی‌‌های او بودم. همیشه بازی‌هایش را تماشا می‌کردم و لذت می‌بردم. فکر می‌کنم او به‏عنوان مربی هم نکات زیادی می‌تواند به من یاد بدهد که در پیشرفتم موثر خواهد بود. او شخصیت بسیار جذابی دارد و به نظر انسان بسیار خوبی است و بی‌صبرانه منتظر حضور در تمرینات و مسابقات هستم تا از تجربیاتش در زمین استفاده کنم. فکر می‌کنم سبک بازی‌ام شباهت زیادی به او دارد. لمپارد در زمان بازی همیشه تهاجمی و عاشق گل زدن برای تیمش بود. من هم علاقه زیادی به حضور در کنار مهاجمان و به ثمر رساندن گل دارم و فکر می‌کنم به کمک او بتوانم در این راه عملکرد بهتری داشته باشم. بدون‌شک با بازی در تیم او به بازیکن بهتری تبدیل خواهم شد و اشتیاق زیادی برای آینده دارم.

درباره حضور در لندن و پروژه لمپارد برای بازسازی تیم در آینده چه نظری داری؟

فکر می‌کنم این پروژه بسیار هیجان‌انگیز است. باشگاه بازیکنان جوان زیادی در اختیار دارد و البته با چند نفر از آنها ازجمله تیمو ورنر و آنتونیو رودیگر از قبل آشنایی دارم. ما با هم در تیم ملی آلمان هم‌بازی بوده‌ایم و دوستان بسیار خوب من هستند. فکر می‌کنم حضور آنها در این تیم امتیاز مثبتی برای من است تا راحت‌تر با حضور در باشگاه جدیدم کنار بیایم. چلسی درحال‌حاضر بازیکنان جوان و بومی خوبی دارد که می‌توانند در آینده به موفقیت تیم کمک کنند. به همین دلیل به آینده این پروژه خوشبینم و امیدوارم با کمک هم بتوانیم تیم خوبی را برای حضور در مسابقات آماده کنیم. هدف من برای حضور در این باشگاه کسب بیشترین قهرمانی ممکن به‌همراه تیم است. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا تیم به روز‌های اوجش برگردد. برای من حضور در یک کشور جدید با فرهنگی متفاوت دشوار خواهد بود اما فکر می‌کنم در دو یا سه هفته آینده بتوانم خودم را با شرایط جدید تطبیق دهم. به‌هرحال من یک فوتبالیست هستم و در هر تیمی باید به‌دنبال ارائه بهترین عملکردم باشم. به چلسی آمده‌ام تا جام‌‌ها و تورنمنت‌‌های مختلف را فتح کنیم و فکر می‌کنم با توجه به بازیکنانی که در این تیم حضور دارند پتانسیل رسیدن به این هدف را داریم.

در پایان چه پیامی برای هواداران چلسی داری؟

بسیار خوشحالم در این تیم حضور دارم و هواداران نیز در این مدت با پیام‌‌های خود در شبکه‌‌های اجتماعی انگیزه زیادی به من داده‌اند. بی‌صبرانه منتظرم تا برای تماشاگران چلسی بازی کنم و تلاش می‌کنم تا با ارائه نمایشی خوب آنها را خوشحال کنم.