تاریخ : Sat 05 Sep 2020 - 10:40
کد خبر : 45401
سرویس خبری : ورزش

دهمین اسکودتوی پیاپی را می‌خواهیم

پیرلو در مصاحبه با سایت باشگاه یوونتوس:

دهمین اسکودتوی پیاپی را می‌خواهیم

کار را به بهترین نحو پیش ببریم و از همان هفته نخست مسابقات شاهد اجرای ایده‌‌های موردنظرمان در زمین مسابقه باشیم. هدف اصلی ما در فصل جدید کسب دهمین اسکودتوی پیاپی و رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان است.

به گزارش «فرهیختگان»، آندره‌آ پیرلو انتخابی غیرمنتظره برای نیمکت یوونتوس بود. مائوریتسیو ساری تنها یک سال توانست روی نیمکت این تیم دوام بیاورد و درنهایت با وجود قهرمانی تیمش در سری A به‌دلیل نتایج نه‌چندان خوبی که در طول فصل گرفت و حواشی زیادی که تیم در این مدت داشت، از سمت خود کنار رفت. درحالی‌که هواداران منتظر معرفی یک سرمربی باتجربه برای هدایت بانوی پیر بودند، درنهایت این پیرلو بود که هدایت بیانکونری را برعهده گرفت. او به‌دنبال تغییرات اساسی در تیم است و در گفت‌‌وگو با سایت باشگاه درباره شرایط کنونی و برنامه‌هایش برای فصل جدید صحبت کرده که در ادامه می‌خوانید.

روز‌های نخست حضور در یووه چگونه بود؟

درمجموع راضی‌ام. با اشتیاق زیادی تمرینات را آغاز کردیم و روند خوبی داریم. متاسفانه تنها پس از گذشت چند روز بسیاری از بازیکنان خود را به‌دلیل حضور در اردوی تیم‌‌های ملی از دست دادیم و فعلا نمی‌توانیم آنها را در اختیار داشته باشیم. بااین‌حال سعی می‌کنیم با نفرات باقی‌مانده برنامه‌‌های خود را پیش ببریم و منتظر بازگشت ملی‌پوشان باشیم.

شرایط بازیکنان را چگونه می‌بینید؟

آنها به‌خوبی مشغول انجام تمرینات هستند و انگیزه زیادی برای فصل جدید دارند. تمریناتی را برایشان درنظر گرفته‌ایم که شاید پیش از این انجام نمی‌دادند و به‌نوعی برای آنها تازگی دارد. متد‌های جدیدی را برای تیم درنظر داریم و شاید مدتی طول بکشد تا آنها به این شرایط عادت کنند.

چقدر به عملکرد خوب تیم در فصل بعد امیدوارید؟

ما راه درازی درپیش داریم. به‌خصوص که پس از بازگشت بازیکنان ملی‌پوش زمان کمی برای آماده‌سازی تیم پیش از شروع فصل جدید در اختیار داریم و همین موضوع کمی کار را برای ما سخت می‌کند. بااین‌حال سعی می‌کنیم با همین بازیکنانی که فعلا در تمرینات هستند کار را به بهترین نحو پیش ببریم و از همان هفته نخست مسابقات شاهد اجرای ایده‌‌های موردنظرمان در زمین مسابقه باشیم. هدف اصلی ما در فصل جدید کسب دهمین اسکودتوی پیاپی و رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان است.

فکر می‌کنید بتوانید تیم را در لیگ قهرمانان به موفقیت برسانید؟

ارائه فوتبال تهاجمی و روبه‌جلو و همچنین تلاش برای بازپس‌گیری توپ در کمترین زمان ممکن نکاتی است که در تمرینات خیلی به آنها توجه می‌کنیم. اگر به رقابت‌‌های فصل پیش لیگ قهرمانان نگاه کنید، متوجه می‌شوید که تیم‌‌هایی موفق شدند به مراحل پایانی برسند که این روش‌‌ها را به‌خوبی در زمین اجرا کردند. آنها با پرس شدید بازیکنان حریف سعی داشتند تا خیلی زود توپ را از آنها پس گرفته و حملات خود را طراحی کنند. ما هم می‌خواهیم با همین روش فصل را شروع کنیم و به‌دنبال موفقیت در تورنمنت‌‌های پیش‌رو باشیم.

شما سابقه بازی در یوونتوس را دارید و با فضای باشگاه آشنا هستید؛ این موضوع چقدر در شروع کارتان در اینجا به شما کمک کرد؟

خیلی زود خودم با شرایط آشنا شدم. بسیاری از افرادی که در باشگاه هستند از قبل می‌شناختم و این قضیه به من کمک کرد تا برای شروع کارم مشکل چندانی نداشته باشم. انتظارات از این تیم بسیار بالاست و باید هرچه زودتر توانایی‌‌های خود را نشان دهیم. ما در اینجا هستیم تا بهترین عملکردمان را در مسابقات ارائه دهیم.