تاریخ : Tue 01 Sep 2020 - 09:28
کد خبر : 45267
سرویس خبری : ورزش

انصاری‌فرد می‌تواند به آاک کمک کند

تمجید خبرنگار یونانی از خرید مهاجم ایرانی:

انصاری‌فرد می‌تواند به آاک کمک کند

انصاری‌فرد که سابقه بازی در تیم‌‌های پانیونیوس و المپیاکوس را در کارنامه دارد این بار راهی آاک آتن شده تا به این تیم برای حضور در کورس قهرمانی لیگ کمک کند.

به گزارش «فرهیختگان»، کریم انصاری‌فرد در این فصل دوباره به لیگ یونان برگشته تا شانس درخشش در این مسابقات را پیدا کند. این مهاجم ایرانی که سابقه بازی در تیم‌‌های پانیونیوس و المپیاکوس را در کارنامه دارد این‌بار راهی آاک آتن شده تا به این تیم برای حضور در کورس قهرمانی لیگ کمک کند.

تاسوس کاپتاناکوس، خبرنگار یونانی در این‌باره می‌گوید: «این یک خرید ارزشمند برای خط حمله آاک است و اضافه شدن او می‌تواند به تقویت این منطقه کمک زیادی کند. آنها فصل پیش اوضاع خوبی در این خط نداشتند و حالا با خرید انصاری‌فرد به‌خوبی خود را تقویت کرده‌اند. این مهاجم ایرانی می‌تواند به‌راحتی دروازه حریفان را باز کند و آمار گلزنی تیم را بالا ببرد. این چیزی است که آاک در فصل پیش از نبود آن لطمه خورد. حالا سوال اصلی این است که آنها چه برنامه‌ای برای رساندن توپ به انصاری‌فرد دارند تا از شم گلزنی او استفاده کنند. هماهنگی بین خط میانی و حمله و استفاده از فضای پشت مدافعان اهمیت زیادی دارد و اگر به‌خوبی این کار صورت بگیرد می‌توان به درخشش این مهاجم ایرانی امیدوار بود. انصاری‌فرد پیش از این نشان داده که مهاجم خودخواهی نیست و در مواقع لزوم می‌تواند با استفاده از هوش بالای خود همبازیانش را صاحب موقعیت گلزنی کند. فراموش نکنیم که او در جام‌جهانی هم بازی کرده و تجربه خوبی از حضور در این رقابت‌‌ها دارد.» ملیسانیدیس، مالک باشگاه آاک آتن پس از خرید انصاری‌فرد گفته بود که این انتقال باید سه سال پیش انجام می‌شد. کاپتاناکوس در این‌باره می‌افزاید: «این اتفاق ربطی به باشگاه یا بازیکن ندارد. در سال 2017 آاک تلاش کرد او را بخرد اما باشگاه و مدیربرنامه‌هایش قیمت زیادی روی او گذاشتند که باعث شد این انتقال صورت نگیرد و او از پانیونیوس به المپیاکوس رفت. آاک حالا پس از سه سال توانسته به هدف خود برسد.»