تاریخ : Mon 31 Aug 2020 - 06:02
کد خبر : 45208
سرویس خبری : ورزش

 خونــه آقای شجاع

مذاکرات پرسپولیسی‌ها برای جذب بازیکن جدید کجا انجام می‌شود؟

خونــه آقای شجاع

فصل برای پرسپولیس تمام شده و آنها باید خیلی زود کارشان را در نقل‌وانتقالات آغاز کرده و به پایان برسانند تا کادر فنی این فرصت را داشته باشد که تیم جدیدش را در فرصتی مناسب تمرین دهد، اما هنوز هیچ خبری از توافق با بازیکنان فعلی و جدید نیست.

با آقایی هم مثل اسماعیلی‌فر مذاکره شد

به گزارش «فرهیختگان»، اوضاع در باشگاه پرسپولیس خصوصا بعد از شکست در دربی چندان جالب نیست و شایعات زیادی نیز مطرح شده است. این حرف‌ها زمانی رنگ و بوی جدی‌تری به خودش گرفت و فضای مجازی را علیه مدیران باشگاه کرد که هیچ تحرکی از سوی باشگاه برای حفظ بازیکنان تیم قهرمان و تمدید قرارداد با ستاره‌هایی که قراردادشان رو به پایان است صورت نگرفت و البته بحث جذب ستاره‌های جدید هم یکی دیگر از مواردی بود که باشگاه برای آغاز کار بسیار معطل کرد تا سروصدای هواداران دربیاید. فصل برای پرسپولیس تمام شده و آنها باید خیلی زود کارشان را در نقل‌وانتقالات آغاز کرده و به پایان برسانند تا کادر فنی این فرصت را داشته باشد که تیم جدیدش را در فرصتی مناسب تمرین دهد و آنها را مهیای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کند که از اواخر ماه جاری در قطر برگزار می‌شود، اما هنوز هیچ خبری از توافق با بازیکنان فعلی و جدید نیست.

 چه کسی مسئول نقل و انتقالات است؟

هجدهم خرداد بود که خبری از باشگاه پرسپولیس روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت مبنی‌بر اینکه افشین پیروانی به‌عنوان مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس انتخاب شده و تمام امور درخصوص ورود و خروج بازیکنان و مذاکره با نفرات موردنظر سرمربی با نظارت مستقیم سرپرست تیم انجام می‌شود. این خبر خیلی از هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد، چراکه بر این باور بودند که افشین باتوجه به کاراکتری که دارد می‌تواند از پس بازار نقل‌وانتقالات بربیاید و پرسپولیس را پیروز این مرحله از فصل جدید بازی‌ها بکند، اما در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و این اواخر هم پیروانی اعلام کرد او مسئول نقل‌وانتقالات نیست!

با کنار کشیدن پیروانی، یحیی که انگیزه بالایی دارد که تیمی قدرتمند بسازد و در آسیا تیمش را به نتایج خوبی برساند و در لیگ بیستم هم مدعی باشد، به‌صورت شخصی کارش را در نقل‌وانتقالات آغاز کرد و گفته می‌شود با بازیکنان در خانه یکی از مدافعان تیمش (در فضای مجازی نام خلیل‌زاده در این خصوص مطرح شده است) دیدار کرد و به توافق رسید تا بدین ترتیب اجازه ندهد تیمش خلأ یک مسئول در نقل‌وانتقالات را احساس کند.

حالا هم خبر می‌رسد رغبتی به‌عنوان فردی که مسئول نقل‌وانتقالات شده، وظیفه مذاکره با بازیکنان را برعهده گرفته و او باید روی انتقال بازیکنان جدید و تمدید با بازیکنان فعلی اقدام کند و در این بین شایعاتی هم مطرح است که عدم موفقیت باشگاه در جذب بازیکنی مثل اسماعیلی‌فر به همین دلیل است که این عضو هیات‌مدیره اعتقاد داشته بازیکن باید با او مذاکره کرده و جذب تیم شود و این وظیفه سرمربی نیست که با نفرات مورد نظرش وارد مذاکره شود! همین کافی است تا بحث مذاکره کردن مستقیم گل‌محمدی را تاییدشده بدانیم. اما اینکه آیا این مذاکرات در خانه شجاع خلیل‌زاده انجام شده یا خیر، سوالی است که بی‌جواب مانده. با خود این مدافع که تماس گرفتیم پاسخگو نبود. گل‌محمدی نیز ترجیح داده مثل قبل سکوت کند.

 مسئول باشگاه: کذب است اما اسم مرا نبرید!

برای آگاهی از شرایط نقل‌وانتقالاتی و همچنین صحت و سقم خبرهایی که در بالا خواندید، با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفتیم. او که نمی‌خواست نامش فاش شود و شرایط را برای مصاحبه مناسب نمی‌دید، به «فرهیختگان» گفت: «موضوع مذاکره یحیی گل‌محمدی در خانه شجاع خلیل‌زاده یک حرف بی‌پایه و اساس و کذب است که آن را تایید نمی‌کنیم.» این فرد همچنین درخصوص اینکه چه کسی نقل‌وانتقالات باشگاه را اداره می‌کند، گفت: «تمام امور زیر نظر باشگاه اداره می‌شود و فرد خاصی را مسئول نقل‌وانتقالات نکرده‌ایم. اما هماهنگی خوبی بین نفرات وجود دارد و به‌زودی توافقات خوبی با بازیکنان لیست سرمربی خواهیم داشت.»

 مذاکره با آقایی مثل اسماعیلی‌فر!

درحالی‌که عنوان شده سعید آقایی هم از دست پرسپولیس پریده و راهی تراکتور خواهد شد، یک منبع آگاه به خبرنگار «فرهیختگان» خبر داد که مذاکرات مشابهی که با اسماعیلی‌فر انجام شد با او نیز انجام گرفته و باید دید او به خرید نخست قرمزها تبدیل می‌شود یا ترجیح می‌دهد لباس قرمز تیم دیگری را بپوشد.