تاریخ : Thu 20 Aug 2020 - 12:40
کد خبر : 44796
سرویس خبری : ورزش

جدایی اللهیار از فنرباغچه جدی شد

یک استقلالی آمد، یک استقلالی می‌رود

جدایی اللهیار از فنرباغچه جدی شد

سایت «آژانس اسپور» ترکیه از پیشنهاد یک تیم لیگ برتری این کشور برای خرید مهاجم سابق استقلال خبر می‌دهد و می‌نویسد: «فنرباغچه به‌تازگی مامه تیام را به‌خدمت گرفته است و به‌نظر می‌رسد اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان تیم باید به فکر تیم دیگری باشد.

  به گزارش «فرهیختگان»، اللهیار صیادمنش فصل چندان خوبی را در فنرباغچه پشت سر نگذاشته و از مدتی پیش رسانه‌های ترکیه‌ای از احتمال جدایی او از این باشگاه خبر می‌دهند. شرایط او در این تیم پس از حضور ارول بولوت، سرمربی جدید بدتر هم شده و به‌نظر می‌رسد جدایی او تقریبا قطعی باشد.

اردوی تدارکاتی فنرباغچه از دیروز آغاز شد که صیادمنش تنها بازیکنی است که در جمع آبی و زردها حضور ندارد و همین موضوع گمانه‌زنی رسانه‌های این کشور مبنی‌بر جدایی او را افزایش داده است. با پیوستن مامه تیام، مهاجم پیشین استقلال به این تیم احتمالا بولوت به فکر کم کردن تعداد مهاجمان تیمش خواهد بود و به‌همین دلیل تصمیم دارد این مهاجم ایرانی را به تیم دیگری واگذار کند. 

سایت «آژانس اسپور» ترکیه از پیشنهاد یک تیم لیگ برتری این کشور برای خرید مهاجم سابق استقلال خبر می‌دهد و می‌نویسد: «فنرباغچه به‌تازگی مامه تیام را به‌خدمت گرفته است و به‌نظر می‌رسد اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان تیم باید به فکر تیم دیگری باشد. گفته می‌شود تیم آنکاراگوچو برای خرید این بازیکن ایرانی ابراز تمایل کرده و مذاکراتی را با مدیران فنرباغچه انجام داده است. احتمالا طی روزهای آینده تکلیف این انتقال مشخص خواهد شد.»