تاریخ : Thu 13 Aug 2020 - 07:11
کد خبر : 44472
سرویس خبری : ورزش

همسرم برایم از فوتبال مهم‌تر نیست!

کاسیاس در گفت‌وگو با آس اسپانیا:

همسرم برایم از فوتبال مهم‌تر نیست!

سارا برای من از فوتبال مهم‌تر نیست، این را خودش می‌داند و از این بابت ناراحت نیست، او می‌داند که با یک فوتبالیست ازدواج کرده و تماشای شاهکارهای هالیوود یا گوش دادن به یک سمفونی زیبا هرگز نمی‌تواند به اندازه تماشای فوتبال برای من لذت‌بخش باشد.

  به گزارش «فرهیختگان»، دروازه‌بان افسانه‌ای سال‌های نه‌چندان دور رئال‌مادرید و سفیر فوتبال اسپانیا از آخرین تغییر و تحولات زندگی ورزشی و شخصی خود گفت و تصریح کرد که همسرش بخش مهمی از زندگی او محسوب می‌شود اما برایش از فوتبال مهم‌تر نیست.  مصاحبه آس با ایکر کاسیاس را بخوانید.

      سفیر فوتبال اسپانیا این روزها ساکت است و بیشتر وقت خود را با خانواده می‌گذراند.

بله این بهترین کار دنیا است و حس خوبی دارد، چیزی مثل پاداش پس از یک زندگی سخت و شرافتمندانه، اکنون درکنار همسر و فرزندانم زندگی می‌کنم و از زندگی لذت می‌برم. سارا برای من از فوتبال مهم‌تر نیست، این را خودش می‌داند و از این بابت ناراحت نیست، او می‌داند که با یک فوتبالیست ازدواج کرده و تماشای شاهکارهای هالیوود یا گوش دادن به یک سمفونی زیبا هرگز نمی‌تواند به اندازه تماشای فوتبال برای من لذت‌بخش باشد. ما درک متقابلی از هم داریم و البته همسرم نیز مثل من فوتبال را دوست دارد. او می‌توانست یک خبرنگار حوزه اجتماعی باشد اما فوتبال را انتخاب کرد و در کار خودش پیشرفت بسزایی داشت.

      کسی که با دوچرخه به تمرینات رئال‌مادرید می‌رفت، اکنون هم زندگی چندان پرزرق و برقی ندارد!

دلیلی هم ندارد، زندگی من خوب است، ثروتمند هستم اما ثروت من از بسیاری بازیکنان دیگر کمتر است و این مهم نیست، من دوست دارم در زمان حال زندگی کنم، چه زمانی که با دوچرخه بودم و چه زمانی که مثل این روزها حتی اتومبیل شخصی ندارم و با اتومبیل فدراسیون فوتبال به جلسات می‌روم. زندگی من با چیزهای دیگری غیر از تجملات، زیبا شده و این زیبایی را دوست دارم. برای آنکه فقیر نباشم و زندگی خوبی داشته باشم تلاش زیادی کردم و خود را در قبال آینده فرزندانم مسئول می‌دانم. همین.

      آیا قرار است به همراه رائول بار دیگر به رئال‌مادرید بازگردید؟

این بستگی دارد به فلورنتینو پرس و شاید بهتر باشد بگویم انتخابات آینده باشگاه رئال‌مادرید، من دوست دارم در انتخابات شرکت کنم، همان‌طور که در انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا هم شرکت کرده‌ام. دوست ندارم از زندگی فوتبالی فاصله بگیرم، برای خانه‌نشینی و تفسیر فوتبال و نوشتن یادداشت خیلی زود است.

     آیا در بازسازی برنابئو سهمی داشته‌اید؟

بله البته سهام من بخشی از یک پروژه بوده است، تمام بازیکنان قدیمی رئال‌مادرید چون قانونا عضو انجمن بازیکنان رئال‌مادرید هستند، در پروژه‌های رسمی باشگاه سهم دارند و سهام‌شان طبیعتا سود و زیان خاص خودش را دارد، در این پروژه بازسازی شرکت کردم و البته من هم مثل خیلی از سهامداران، به سود خوبی دست پیدا کردم. این هدیه‌ای است که باشگاه برای همه بازیکنان خود در نظر می‌گیرد.

* مترجم: بابک سرانی‌آذر