تاریخ : Sun 02 Aug 2020 - 15:10
کد خبر : 44030
سرویس خبری : جامعه

ماجرای حمله با چاقو به دوربینِ تلویزیون

ماجرای حمله با چاقو به دوربینِ تلویزیون

ما بنابر درخواست مردم و فیلم‌های اثباتی از مشکلات‌شان پا به آن روستا گذاشته بودیم؛ اما بعد از مانع‌تراشی‌های فراوان بالأخره یکی از آن‌ها با چاقو به سمت عوامل ما حمله کرد که بحمدالله مردم نگذاشتند اتفاق بدی بیفتد.

به گزارش «فرهیختگان»، تهیه‌کننده برنامه «در شهر» گفت: بارها پیش آمده جلویمان را بگیرند و نگذارند مشکل مردم منعکس شود؛ برخی از شورایاری‌ها و بخشداری‌ها و همچنین اشخاص و افراد دیگر تلاش می‌کنند و تلاش‌ کرده‌اند این مشکلات منعکس و به تصویر کشیده نشوند.

در روستای خانلق فشافویه (اطراف حسن‌آباد فشافویه) مردم مشکل قطعی آب و یکسری موضوعات دیگر داشتند و از ما بنابر درخواست و استشهادی که جمع‌آوری کرده‌ بودند، برویم و گزارش بگیریم.

از وابستگان به شورایای آن روستا آمدند بین مردم و نمی‌گذاشتند عوامل ما گزارش‌شان را تهیه‌ کنند؛ زیر بار نمی‌رفتند و همواره می‌گفتند دوربین‌شان را بشکنیم و حرف‌های بدی را هم بر زبان می‌آوردند.

ما بنابر درخواست مردم و فیلم‌های اثباتی از مشکلات‌شان پا به آن روستا گذاشته بودیم؛ اما بعد از مانع‌تراشی‌های فراوان بالأخره یکی از آن‌ها با چاقو به سمت عوامل ما حمله کرد که بحمدالله مردم نگذاشتند اتفاق بدی بیفتد./تسنیم