تاریخ : Sun 02 Aug 2020 - 11:50
کد خبر : 44022
سرویس خبری : ورزش

شیخ قرارداد دارد، درخواست جدیدی هم نداشته است

مسئول استقلال:

شیخ قرارداد دارد، درخواست جدیدی هم نداشته است

یکی از مسئولان باشگاه استقلال به «فرهیختگان» گفت: «چنین موضوعی اصلا صحت ندارد و شیخ دیاباته هیچ درخواست جدیدی برای فصل بعدی نداشته است،

  به گزارش «فرهیختگان»، شیخ دیاباته، مهاجم آفریقایی استقلال که با گلزنی مقابل نفت آبادان عنوان گلزن‌ترین خارجی تاریخ این باشگاه را نیز از آن خود کرد، یک فصل دیگر با آبی‌پوشان قرارداد دارد.

اخیرا شایعه شده که دیاباته طبق یکی از بندهای قراردادش برای فصل دوم باید با استقلال به توافق مالی برسد، در غیر این‌صورت می‌تواند این قرارداد را یک‌طرفه فسخ کرده و از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

دیاباته که به ادعای فتحی، مدیرعامل وقت استقلال با قراردادی به مبلغ ۵۰۰ هزار دلار برای هر فصل به جمع استقلالی‌ها پیوسته بود (البته بعدا مشخص شد این رقم کمتر از رقم اعلام‌شده بوده و حدود ۱۰۰ هزار دلار با رقم اولیه تفاوت دارد) طبق قراردادی که با استقلال دارد، باید یک فصل دیگر در این تیم توپ بزند، این درحالی است که باتوجه به درخشش این بازیکن به‌نظر نمی‌رسد باشگاه نیز تمایل به جدایی بازیکن مالیایی‌تبار خود داشته باشد.

در همین زمینه یعنی ادعای پیشنهاد جدید دیاباته به استقلال نیز یکی از مسئولان باشگاه به «فرهیختگان» گفت: «چنین موضوعی اصلا صحت ندارد و شیخ هیچ درخواست جدیدی برای فصل بعدی نداشته است، ضمن اینکه درباره مطالبات جاری نیز قرارداد این بازیکن تا همین ماه گذشته به وی پرداخت شده و هیچ تاخیر و دیرکردی در این‌مورد وجود ندارد. دیاباته یکی از بازیکنان بااخلاق و موثر استقلال است و تابه‌حال هیچ‌گونه حاشیه‌سازی از وی شاهد نبوده‌ایم و مطمئنا سعی داریم برای فصل جدید نیز مطالبات این بازیکن را در موعد مقرر پرداخت کنیم تا بتوانیم به بهترین‌ شکل از شاخصه‌های فنی شیخ بهره لازم را ببریم.»