تاریخ : Wed 29 Jul 2020 - 08:33
کد خبر : 43840
سرویس خبری : ورزش

پرداخت شلخته پول برانکو!

پرسپولیس منتظر پاسخ مثبت فیفا

پرداخت شلخته پول برانکو!

شلختگی در پرداخت پول از سوی پرسپولیس به برانکو جزء مواردی است که عجیب توی ذوق می‌زند و قطعا برای این مربی که بعد از بیش از یک‌سال دوندگی قرار است به حق‌وحقوق خود برسد نیز جالب نخواهد بود.

  به گزارش «فرهیختگان»، روزهای سخت پرسپولیس از راه رسیده و این باشگاه با احکام صادره ازسوی فیفا با خطر جریمه‌های سنگین مواجه است و باید تلاش کند طی روزهای آتی بتواند با مهیا کردن منابع مالی بخشی از این بدهی‌ها را که ممکن است در آینده‌ای نزدیک برایش دردسرساز شود، پرداخت کند تا تیم و هوادارانش نفس راحتی بکشند و برای تقویت تیم در بازی‌های آسیایی و فصل بعد لیگ‌برتر وارد بازار نقل‌وانتقالات شوند. طبق اعلام وکیل برانکو و البته باشگاه پرسپولیس، ظاهرا سرخ‌ها تا شانزدهم مردادماه فرصت دارند مبلغ تعیین‌شده ازسوی فیفا را به حساب پروفسور و دستیارانش بریزند و بالاخره بعد از بیش از یک‌سال این غائله ختم به‌خیر شود و سرمربی اسبق و موفق سرخ‌ها بتواند بعد از مدت‌ها کشمکش حق‌وحقوق خود را دریافت کند.

حالا ظاهرا پرسپولیسی‌ها درحال جمع‌آوری منابع مالی‌شان هستند تا این بدهی را بپردازند و البته برای دستمزد دستیاران برانکو که مبلغ قابل‌توجهی نمی‌شود، به فیفا نامه نوشته‌اند که درصورت امکان این مبلغ را از منبع درآمدهای پرسپولیس در فیفا کسر کرده و به حساب کمک‌های برانکو واریز شود که موضوع نگران‌کننده اینجاست که فیفا هنوز پاسخی به این نامه پرسپولیسی‌ها نداده است تا خیال آنها بابت بخشی از این بدهی راحت شود. البته سرخ‌ها برای پرداخت بدهی برانکو هم دست‌به‌کار شده‌اند و قرار است پولی که ازسوی آنتورپ بابت رضایتنامه بیرانوند به حساب سرخ‌ها می‌آید، بخشی از بدهی به برانکو را تامین کند و البته مابقی طلب این مربی کروات را هم از باقی درآمدهایشان در فیفا پرداخت کنند که البته تمام اینها منوط به پاسخ مثبت فیفا به درخواست پرسپولیسی‌ها است.

پرسپولیسی‌ها برای جلوگیری از اتفاقات ناگهانی قصد دارند پول خود را از کارگزار نقد کرده و در حساب نگه دارند تا درصورت هرگونه حادثه ناگوار بتوانند مبلغ را به هر شکل ممکن به برانکو برسانند تا خطری پرسپولیس و قهرمانی‌اش را در لیگ برتر تهدید نکند. هرچند شلختگی در پرداخت این پول از سوی پرسپولیس به برانکو هم جزء مواردی است که عجیب توی ذوق می‌زند و قطعا برای این مربی که بعد از بیش از یک‌سال دوندگی قرار است به حق‌وحقوق خود برسد نیز جالب نخواهد بود.