تاریخ : Sun 26 Jul 2020 - 09:41
کد خبر : 43664
سرویس خبری : ورزش

لمپارد جوان است و باید خیلی چیز‌ها یاد بگیرد

کلوپ در گفت‌و‌گو با گاردین:

لمپارد جوان است و باید خیلی چیز‌ها یاد بگیرد

لمپارد مسیر طولانی درپیش دارد و باید مطالعه کند، باید بیشتر فکر کند و وجود مشاور در یک باشگاه همیشه لازم است که در چنین مواردی به کمک افراد بیاید و به آنها مشاوره روحی و روانی بدهد. همه بازیکنان و مربیان به این خدمات نیاز دارند.

  به گزارش «فرهیختگان» سرمربی موفق تیم فوتبال باشگاه لیورپول انگلیس در مصاحبه با روزنامه انگلیسی از آخرین تغییر و تحولات در لیورپول و زندگی حرفه‌ای خود گفت. او درباره موضوع درگیری لفظی با لمپارد گفت: «او جوان است و باید خیلی چیز‌ها یاد بگیرد، باید صبورتر و پخته‌تر باشد.»

 متن مصاحبه گاردین با یورگن کلوپ را بخوانید.

لمپارد بابت توهین به شما عذرخواهی رسمی کرده است.

بله، متوجه شدم. این کار خوبی بود. قبلا هم گفته‌ام که او جوان است و هنوز خیلی چیز‌ها باید یاد بگیرد. برای او و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم. او برای دفاع از تیمش از کوره دررفت و مربیان گاهی در شرایط خاص واقعا مدیریت رفتاری خود را از دست می‌دهند. لمپارد مسیر طولانی درپیش دارد و باید مطالعه کند، باید بیشتر فکر کند و وجود مشاور در یک باشگاه همیشه لازم است که در چنین مواردی به کمک افراد بیاید و به آنها مشاوره روحی و روانی بدهد. همه بازیکنان و مربیان به این خدمات نیاز دارند.

از لیورپول چه خبر؟

همه‌چیز خوب است، ما دوست داریم تا آخرین ثانیه بهترین باشیم و این فلسفه کاری من است که حتی اگر قهرمان شده‌ایم باز هم دست از تلاش نکشیم و با قدرت پیش برویم. هواداران لیورپول حرفه‌ای هستند و جدا از اینکه قهرمانی باعث شادی آنها شده، باید بدانیم که یک شکست و یا حتی یک تساوی آنها را غمگین و البته خشمگین خواهد کرد.

آیا به‌طور قطع همکاری شما با لیورپول ادامه خواهد داشت؟

من با تیم قرارداد دارم، اما همه‌چیز به باشگاه بستگی دارد و میل آنها برای ادامه همکاری. من مشکلی برای ادامه دادن به این کار ندارم و لیورپول را خانه امنی برای خود می‌دانم. ما به قهرمانی رسیده‌ایم و با توجه به همه مشکلات پیش‌آمده فراتر از وعده‌‌هایی که داده بودم، در خدمت باشگاه هستم. از این بابت خوشحالم و تصور می‌کنم که لذتی بالاتر از این نیست که همراه با رضایت شغلی از رضایت مقامات باشگاه و هواداران هم مطمئن باشیم. این برای من یک افتخار بزرگ است.

دریافت پیشنهاد از بارسلونا صحت دارد؟

بارسلونا در چند سال گذشته بار‌ها با من و مدیربرنامه‌هایم صحبت و مذاکره رسمی و غیررسمی داشته است، این‌بار هم پیشنهادی رسمی دریافت شده که فعلا آن را بررسی نکرده‌ام. برای من لیورپول در اولویت است و قرار نیست دریافت یک پیشنهاد باعث شود بر سر دوراهی قرار بگیرم.

*  مترجم:  بابک سرانی‌آذر