تاریخ : Sun 19 Jul 2020 - 10:13
کد خبر : 43357
سرویس خبری : ورزش

بارسلونا خانه رویایی من است

سیلوا در گفت‌وگو با اسپورت:

بارسلونا خانه رویایی من است

ستاره تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس تاکید کرد که بارسلونا خانه رویایی اوست و اگر به این تیم اسپانیایی برود دیگر آرزویی در دنیای فوتبال نخواهد داشت. سیلوای پرتغالی بعد از بنفیکا و موناکو در ترکیب منچسترسیتی درخشیده اما به‌عنوان یک هافبک باهوش، چندان به وی میدان داده نمی‌شود

به گزارش «فرهیختگان»، ستاره تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس تاکید کرد که بارسلونا خانه رویایی اوست و اگر به این تیم اسپانیایی برود دیگر آرزویی در دنیای فوتبال نخواهد داشت. سیلوای پرتغالی بعد از بنفیکا و موناکو در ترکیب منچسترسیتی درخشیده اما به‌عنوان یک هافبک باهوش، چندان به وی میدان داده نمی‌شود. متن اظهارات وی در مصاحبه با اسپورت کاتالونیا را بخوانید.

جای ستاره لیسبونی در ترکیب آبی و اناری‌های اسپانیا بسیار خالی به نظر می‌رسد!

از آینده بی‌خبر هستم، مدیربرنامه‌های من در این خصوص تصمیم خواهد گرفت و من معمولا با اعتماد کاملی که به او دارم حتی در اجرای تصمیماتش تردید نمی‌کنم. فعلا در منچسترسیتی روزگاری خوش را تجربه می‌کنم و مشکلی ندارم.

به مدیر برنامه‌های خود اشاره کردید، خورخه مندس مدیربرنامه قدرتمندی است و اخیرا رابطه خوبی با بارسلونا برقرار کرده است.

بله همین‌طور است، او بهترین‌ها را برای بازیکنان خود رقم می‌زند و همه از او راضی هستند. او مرا به موناکو برد و سپس به منچسترسیتی، من عجول بودم اما تصمیم گرفتم به مسیری که او برای من در نظر گرفته احترام بگذارم و نتیجه‌اش بازی در من سیتی بود. اکنون هم اطمینان دارم که او بهترین اتفاق را برای من رقم خواهد زد.

کارکردن با پپ چه حسی داشته است؟

فوق‌العاده بوده، برای من یک تجربه عالی و بی‌نظیر است، از پپ چیزهای بسیار زیادی یاد گرفته‌ام و افتخار می‌کنم که شاگرد این مربی بزرگ بوده‌ام. اتفاقا او باعث شده تا بیش از پیش رویای بازی در بارسلونا، تیمی که او آن را احیا کرده، در سرم پرورش پیدا کند.

با موناکو در لیگ قهرمانان اروپا هم ظاهر شدی، نظرت درباره لوشامپیونه چیست؟

فرانسه صاحب سبک در فوتبال است، اما چندان در ویترین فوتبال اروپا خودنمایی نمی‌کند، بازیکنان بزرگ از ترس فراموش شدن کمتر برای بازی در فوتبال باشگاهی فرانسه رغبت می‌کنند، در هرحال فوتبال در فرانسه یک فوتبال تمام‌حرفه‌ای و سخت و بین‌المللی است.

قراردادت با من سیتی 5ساله است و این کار را برای مشتریان احتمالی تو سخت کرده است.

بله البته این قرارداد 5ساله محسناتی هم دارد، من ثبات کاری داشته‌ام و خانواده‌ام در این مدت در انگلیس زندگی آرامی را تجربه کرده‌اند، این روزها خود را بازیکن قطعی من‌سیتی می‌دانم و برنامه روشنی برای ترک این تیم ندارم. تنها گزینه بارسلوناست که می‌تواند مرا به یک تغییر اساسی وسوسه کند.

 * مترجم: بابک سرانی‌آذر