تاریخ : Sun 12 Jul 2020 - 10:37
کد خبر : 43058
سرویس خبری : ورزش

تحمل دیدن صدرنشینی رئال را ندارند

پرس در گفت‌وگو با مارکا اسپانیا:

تحمل دیدن صدرنشینی رئال را ندارند

فریچا ریاست سابق باشگاه بارسلونا مرد عاقلی است و نباید این‌گونه غیرحرفه‌ای اظهارنظر کند، متاسفانه بسیاری از رقبا، تحمل دیدن صدرنشینی مادرید را ندارند.

به گزارش «فرهیختگان»، مدیرعامل باشگاه رئال‌مادرید اسپانیا تاکید کرد وقتی رئال‌مادرید به پیروزی می‌رسد و دوران خوبی دارد، داستان‌سرایی‌ها شروع می‌شود، دولت و خاندان سلطنتی و شهرداری‌ها همه دست‌به‌دست هم داده‌اند که مادرید نتیجه بگیرد اما وقتی نتیجه نمی‌گیرد همه ساکت هستند و از اینکه رئال‌مادرید دوران خوبی ندارد، لذت می‌برند! متن اظهارات پرس در گفت‌و‌گو با مارکا را بخوانید.

پیروزی برابر آلاوس تا حدود زیادی شما را به قهرمانی در لالیگا نزدیک کرده است.

بله، همین‌طور است البته باید تا آخرین بازی تمام تلاش خود را بکنیم، هیچ‌چیزی مشخص نیست و در بازی‌های باقی‌مانده باید مراقب همه‌چیز باشیم. رئال‌مادرید باید در همه بازی‌های باقی‌مانده به پیروزی برسد و هرگز با حساب و کتاب‌های جدول کاری نداشته باشد، وضعیت روحی مربیان و بازیکنان بسیار خوب است و در شرایط خوبی به‌سر می‌بریم.

نیمکت‌نشینی گرت بیل شما را نگران نمی‌کند؟

نه، جای هیچ نگرانی‌ای نیست، درواقع حرف، حرف سرمربی تیم است و اگر او به بازیکنی نیاز ندارد، یعنی نیاز ندارد، من توضیح لازم ندارم، او نیمکت‌نشین بوده و تیم نتیجه گرفته است، دلیلش مهم نیست، مهم نتیجه گرفتن تیم است و گرت بیل هم یک بازیکن حرفه‌ای است و از این اتفاقات ناراحت نمی‌شود. با او و مدیربرنامه‌هایش جلسه مهمی دارم و به‌زودی دراین‌باره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فریچا ریاست سابق باشگاه بارسلونا پنالتی گرفته‌شده در بازی مقابل آلاوس را هدیه داور به رئال‌مادرید توصیف کرده است.

اکنون مشکل یک پنالتی است که اگر گرفته نمی‌شد، رئال‌مادرید به نیمه جدول سقوط می‌کرد و بارسلونا قهرمان می‌شد، اینها حرف‌های بیهوده است و از او بعید است که این‌گونه نظر بدهد، او مرد عاقلی است و نباید این‌گونه غیرحرفه‌ای اظهارنظر کند، متاسفانه بسیاری از رقبا، تحمل دیدن صدرنشینی مادرید را ندارند.

آیا قرار است خریدهای مهمی برای رئال‌مادرید در راه باشد؟

البته اوضاع مالی چندان تعریفی ندارد، بودجه لازم برای خرید چند بازیکن مهم در خطوط مختلف و پست‌های گوناگون، تنها تا مرز 40 درصد محقق‌شده و ما به‌خاطر بحران کنونی ویروس کرونا ازلحاظ اقتصادی بسیار متضرر شده‌ایم اما هیات‌امنا این موضوع را بررسی خواهد کرد و به‌زودی به نتیجه قطعی در این خصوص خواهیم رسید. حداقل دو بازیکن بزرگ به‌زودی به رئال‌مادرید اضافه خواهند شد.

* مترجم: بابک سرانی‌آذر