تاریخ : Thu 09 Jul 2020 - 15:20
کد خبر : 42971
سرویس خبری : فرهنگ و هنر

جهان سوم، نرو

جهان سوم، نرو

اگر کسی بگوید آقای محمدزاده شما باید مواظب خودت باشی حتما جهان سومی است. جهان سوم، نرو.اگه بروی این ستاره ها چطوری معروف بشوند؟ چطوری بدون اینکه به کسی جواب بدهند اینهمه درآمد داشته باشند؟

به گزارش «فرهیختگان»،  سیدمهدی موسوی‌تبار خبرنگار روزنامه «فرهیختگان» نوشت: نوید محمدزاده در برنامه اینترنتی فریدون جیرانی در تماسی تلفنی به انتقادات علیه خودش پاسخهایی داد.

در این تماس تلفنی، محمدزاده در ضمن قیاس خودش با رابرت دنیرو، جانی دپ و رونالدو به کرات به "جهان سوم" بودن اشاره کرد و تلویحا دلیل این انتقادات را جهان سومی بودن مردم و کشورمان عنوان کرد.او همچنین گله مند بود از اینکه چرا منتقدان و مردم بجای تشویق او بخاطر تبلیغ آبمیوه و عطر انتقاد می کنند.

شاید حق با نویدمحمدزاده باشد. اینجا جهان سوم است.جایی که مردم باید برای دیدن سلبریتی هایشان بلیط بخرند و هزینه بدهند اما حق ندارند درباره آنها اظهار نظر کنند.اینجا جهان سوم است.جایی که سلبریتیها حق دارند درباره سیاست و ورزش و محیط زیست موضع گیری و حتی نظریه صادر کنند اما مردم حق ندارند به ستاره جوانشان بگویند مواظب خودت باش که جایگاهت را پایین نیاوری.کسی حق ندارد به ستاره ها از گل نازکتر بگوید. مردم فقط باید از آنها امضاء بگیرند و به لطف ملوکانه آنها، عکسی را به یادگار ثبت کنند.

اگر کسی بگوید آقای محمدزاده شما باید مواظب خودت باشی حتما جهان سومی است.احتمالا در خارجه که منظور محمدزاده است مردم منتظر می مانند تا ببینند ستاره شان چه چیزی را تبلیغ می کند تا با سر بدوند و آن را تهیه کنند و بعد از او تشکر هم کنند. حق با نوید محمدزاده است.اینجا جهان سوم است.جایی که یک بازیگر بدون هیچ تجربه و سابقه ادبی،کتاب متوسطی را روخوانی می کند و دیگران باید برای خریدنش سر و دست بشکنند و نپرسند که چرا این کتاب یا اصلا چرا سراغ کتاب آمده ای.

جهان سوم، نرو.اگه بروی این ستاره ها چطوری معروف بشوند؟ چطوری بدون اینکه به کسی جواب بدهند اینهمه درآمد داشته باشند؟