تاریخ : Wed 08 Jul 2020 - 11:05
کد خبر : 42918
سرویس خبری : ورزش

آمادگی بیرانوند برای حضور در جلسه انضباطی

گلر آنتورپ به مدیران پرسپولیس چراغ سبز نشان داد

آمادگی بیرانوند برای حضور در جلسه انضباطی

براساس اخباری که یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس در اختیار خبرنگار «فرهیختگان» گذاشته، ظاهرا بیرانوند در این چند روز با یکی از مسئولان باشگاه در ارتباط بوده و به این شخص اعلام کرده که حتما در جلسه کمیته انضباطی حاضر می‌شود و از خودش در برابر صحبت‌هایی که مطرح کرده دفاع می‌کند.

به گزارش «فرهیختگان»، برخی اظهارات علیرضا بیرانوند درخصوص معاونان و مدیران باشگاه باعث شده تا کمیته انضباطی باشگاه اقدام به دعوت از این بازیکن به کمیته انضباطی کرده تا دروازه‌بان اول تیم ملی کشورمان درخصوص گفته‌هایش توضیحات لازم را ارائه کند، اما در چند روز گذشته با استناد بر این موضوع که بیرانوند دیگر عضو باشگاه پرسپولیس نیست و گلر رسمی آنتورپ به‌حساب می‌آید حضورش در کمیته انضباطی باشگاه با ابهاماتی همراه شد.

با این حال و براساس اخباری که یک منبع موثق در باشگاه در اختیار خبرنگار «فرهیختگان» گذاشته، ظاهرا بیرانوند در این چند روز با یکی از مسئولان باشگاه در ارتباط بوده و به این شخص اعلام کرده که حتما در جلسه کمیته انضباطی حاضر می‌شود و از خودش در برابر صحبت‌هایی که مطرح کرده دفاع می‌کند.

گفتنی است پرسپولیس و بیرانوند این روزها اختلافات شدید مالی دارند و دروازه‌بان این روزهای باشگاه آنتورپ تلاش می‌کند که با ایجاد فضایی دوستانه بتواند خیلی زود حق و حقوقش را از سرخ‌ها دریافت کند. ظاهرا مدیران باشگاه نه‌تنها اعتقادی به پرداخت متمم قرارداد وی(که در دوره مدیریت انصاری‌فرد به قراردادش اضافه شده) ندارند بلکه می‌گویند به‌خاطر غیبت وی در 8 بازی پایانی لیگ قرارداد امسال وی نیز نباید به‌طور کامل پرداخت شود و اگر طرفین در این خصوص به تعامل نرسند امکان شکایت بیرانوند از مدیران پرسپولیس نیز وجود دارد.