تاریخ : Wed 01 Jul 2020 - 09:42
کد خبر : 42669
سرویس خبری : ورزش

یوونتوس خانه همیشگی من است

پیرلو در گفت‌وگو با گازتا دلواسپورت:

یوونتوس خانه همیشگی من است

حس بسیار فوق‌العاده‌ای است. اینجا خانه من است و خود را غریبه نمی‌دانم. ثبت یک پروژه بسیار بزرگ است و قرار شده با تمام قدرت برای پیشرفت یوونتوس تلاش کنیم.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، ، ستاره پیشین تیم فوتبال یوونتوس و تیم ملی ایتالیا که خبر بازگشتش به یوونتوس منتشر شده در تازه‌ترین مصاحبه‌اش تاکید کرد بازگشت به یووه برایش بسیار ارزشمند است و این تیم خانه همیشگی او محسوب می‌شود. متن گفت‌وگوی گازتا دلواسپورت با آندره پیرلو را بخوانید.

پس از سال‌ها به یووه بازگشته‌اید چه حسی دارید؟

حس بسیار فوق‌العاده‌ای است. اینجا خانه من است و خود را غریبه نمی‌دانم. ثبت یک پروژه بسیار بزرگ است و قرار شده با تمام قدرت برای پیشرفت یوونتوس تلاش کنیم. شک ندارم که این یک شروع دوباره خواهد بود و برای من دیگر سن‌وسال اهمیتی ندارد. به احتمال زیاد در بخش مدیریتی فعال خواهم بود و تلاش می‌کنم بهترین اتفاقات برای یوونتوس رخ دهد.

آیا پیشنهاد روشنی به شما شده است؟ درواقع فعالیت مشخص شما چه خواهد بود؟

قرار شده در یک تیم عضویت داشته باشم، یک تیم مدیریتی که محوریت فعالیت آن استعدادیابی خواهد بود. به قاره‌های مختلف سفر خواهیم کرد، من البته از پیش سفیر یوونتوس بوده‌ام و حالا به این پروژه ادامه خواهم داد اما قضیه حرفه‌ای‌تر شده است و حالا باید به استعدادیابی فکر کنیم.

دیگر به فوتبال آمریکا باز نخواهید گشت؟

از ابتدا هم قرار نبود در آمریکا زندگی کنم یا در آن کشور بمانم. البته که تجربه خوبی بود و شاید باید انجام می‌شد اما به نظر می‌رسد دیگر نیازی به ادامه چنین فرآیندی نباشد.

نظرتان درمورد اوضاع بحرانی ویروس کرونا به‌خصوص در کشور ایتالیا چیست؟

شرایط بسیار نگران‌کننده است، البته نسبت به گذشته کمی بهتر شده اما همچنان مردم باید رعایت کنند. به نظر می‌رسد دولت ایتالیا در این میان کم‌کاری نکرده باشد اما به‌هرحال مردم ناراضی هستند و باید به فکر آنها بود.

آیا این صحت دارد که حامی مالی تیم ملی در ارتباط با شما تغییر خواهد کرد؟

هرگز این‌گونه نیست، من فقط خواستم به تیم ملی فوتبال ایتالیا کمک کرده باشم و چند شرکت بزرگ را به آنها پیشنهاد کردم، در این میان هیچ سودی نصیب من نخواهد شد جز آنکه مشاهده کنم فوتبال ایتالیا اوضاع مالی بهتری دارد.

 *  مترجم:  بابک سرانی‌آذر