تاریخ : Sun 21 Jun 2020 - 10:00
کد خبر : 42301
سرویس خبری : ورزش

پورتو هم به سراغ طارمی رفت

مهاجم ایرانی در پرتغال می‌ماند

پورتو هم به سراغ طارمی رفت

به نوشته روزنامه آبولا، پورتو هم برای خرید این ملی‌پوش ایرانی دست به‌کار شد و تصمیم دارد او را برای فصل بعد به ترکیب خود اضافه کند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، ادامه درخشش مهدی طارمی در لیگ پرتغال باعث شده تا مشتری جدیدی برای خرید او به جمع بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون اضافه شود.

به نوشته روزنامه آبولا، پورتو هم برای خرید این ملی‌پوش ایرانی دست به‌کار شد و تصمیم دارد او را برای فصل بعد به ترکیب خود اضافه کند.

این روزنامه می‌نویسد: «طارمی 27 ساله یکی از بهترین‌های ریو آوه در این فصل بوده است و به همین دلیل پورتو تصمیم گرفته او را به خط حمله خود برای فصل آینده اضافه کند. این مهاجم ایرانی تا سال 2021 با ریو آوه قرارداد دارد و با عملکرد خوبی که در نخستین فصل حضورش در این باشگاه داشته، مشتریان زیادی پیدا کرده است. آخرین گلزنی او به همین چهارشنبه گذشته و برابر بنفیکا برمی‌گردد که البته نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

نباید فراموش کرد که طارمی برای حضور در ریو آوه از قراردادی که سالیانه 5/2 میلیون یورو برایش درآمد داشت گذشت تا با دستمزدی کمتر به این تیم پرتغالی بیاید. او برای پیشرفت و نمایش توانایی‌هایش به لیگ پرتغال آمد و حالا خیلی زود توانسته نظر تیم‌های بزرگ این کشور را سمت خود جلب کند. او حتی از چند تیم غیر پرتغالی نیز پیشنهاد دارد و به‌نظر می‌رسد در فصل آینده راهی باشگاه جدیدی خواهد شد.

بوردو فرانسه در نیم‌فصل به‌دنبال خرید او بود، اما پروژه فوتبال این تیم مورد پسند این مهاجم ایرانی قرار نگرفت و او تصمیم گرفت تا پایان فصل منتظر بماند تا پیشنهادهای بهتری دریافت کند. ماندن او در لیگ پرتغال بسیار محتمل است و با توجه به اینکه هر سه تیم بزرگ (پورتو، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا) این کشور به‌دنبال خرید او هستند، احتمالا طارمی که تا اینجای فصل 10گل به‌ثمر رسانده درنهایت راهی یکی از این سه باشگاه خواهد شد.»