تاریخ : Sun 21 Jun 2020 - 09:58
کد خبر : 42300
سرویس خبری : ورزش

محرمی در تیم منتخب هفته لیگ کرواسی

ادامه درخشش مدافع ایرانی در دیناموزاگرب

محرمی در تیم منتخب هفته لیگ کرواسی

مدافع راست دینامو‌زاگرب با کسب 286 امتیاز برای پنجمین‌بار در طول فصل و چهارمین‌بار به‌عنوان بازیکن دینامو در تیم منتخب هفته قرار گرفت.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، هفته بیست‌و‌نهم رقابت‌های لیگ کرواسی هفته گذشته برگزار شد و در پایان دیدارهای انجام شده، دینامو‌زاگرب یک گام دیگر به قهرمانی فصل نزدیک شد. دینامو‌زاگرب با برتری در آخرین دقیقه برابر اسلاون بلوپو و به لطف توقف رایکا، فاصله خود با این تیم را به 19 امتیاز افزایش داد.

سایت «تله‌اسپورت» کرواسی در آستانه شروع هفته جدید این مسابقات که از دیشب آغاز شد، با بررسی تحلیلی رقابت‌های برگزار شده، تیم منتخب هفته را معرفی کرده که صادق محرمی بین 11 بازیکن برتر هفته قرار گرفته است.

در گزارش این سایت آمده است: «رقابت‌های لیگ کرواسی با 5 دیدار دیگر پیگیری شد که در پایان میو کاستاش از هایدوک اشپیلت، بیشترین امتیاز را بین بازیکنان دریافت کرد. صادق محرمی از دینامو‌زاگرب نیز بیشترین دریبل موفق در این هفته را به‌نام خود ثبت کرد. او از 10 تلاش خود 6 بار موفق بود.

مدافع راست دینامو‌زاگرب با کسب 286 امتیاز برای پنجمین‌بار در طول فصل و چهارمین‌بار به‌عنوان بازیکن دینامو در تیم منتخب هفته قرار گرفت. اکثر پاس‌های او به مقصد رسیده و از 18 دوئل یک در مقابل یک با بازیکنان حریف در 11 مورد موفق بوده است. همچنین دو قطع توپ نیز در کارنامه‌اش ثبت شده و نمایش خوبی در دیدار تیمش برابر اسلاون بلوپو ارائه کرد.»