تاریخ : Sat 20 Jun 2020 - 13:56
کد خبر : 42263
سرویس خبری : سیاست

اصلاح‌طلبان بابت خودخواهی‌ها، تک‌روی‌ها و اشتباهات از مردم عذرخواهی کنند

مجید انصاری:

اصلاح‌طلبان بابت خودخواهی‌ها، تک‌روی‌ها و اشتباهات از مردم عذرخواهی کنند

آن بخشی که سهم اصلاح‌طلبان بوده باید آسیب شناسی داخلی شود. بازنگری کنند و اصلاح کنند و اگر در جایی اشتباه بود از مردم عذرخواهی کنند. اگر در جایی شفاف نبود، روشن کنند و اگر در جایی خودخواهی‌ها و تکروی‌هایی صورت گرفته برطرف شود.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، بخشهایی از مصاحبه حجت‌الاسلام مجید انصاری از اعضای ارشد مجمع روحانیون مبارز با روزنامه ایران به این شرح است:

خود بنده براساس تصمیم تشکیلاتی شورای عالی سیاستگذاری، که توصیه کردند کسانی که در خود توان کار در مجلس را می‌بینند کاندیدا شوند، ثبت‌نام کردم. در حالی که نتیجه برای ما روشن بود. ما افقی روبه روی خود نمی‌دیدیم. ولی به توصیه بزرگان اصلاحات اسم نوشتیم. در اواسط کار هم که کاملاً روشن شد اوضاع به‌خاطر مسائل مختلف مطلوب نیست.‌ می‌توانستیم با یک انصراف جا خالی بدهیم. امروز باید تحلیل و آسیب شناسی کنیم.

در دوره یازدهم مجلس عوامل دیگری هم در شکست اصلاح‌طلبان  مؤثر بود. از جمله این عوامل، ارزیابی ای بود که مردم از موفقیت دولت داشتند. ‌

اصلاح‌طلبان باید آسیب شناسی داخلی کنند. بازنگری کنند و اصلاح کنند و اگر در جایی اشتباه بود از مردم عذرخواهی کنند. اگر در جایی شفاف نبود، روشن کنند و اگر در جایی خودخواهی‌ها و تکروی‌هایی صورت گرفته برطرف شود.