تاریخ : Sun 07 Jun 2020 - 11:00
کد خبر : 41771
سرویس خبری : ورزش

مادرید باید شخصیت یک قهرمان را داشته باشد

کروس در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه:

مادرید باید شخصیت یک قهرمان را داشته باشد

ستاره آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا که در میانه میدان به طراح اصلی حملات قوهای سپید معروف شده است، تصریح کرد: «رئال مادرید باید شخصیت یک قهرمان را داشته باشد همه تلاش می‌کنیم به‌زودی در لباس یک تیم قهرمان ظاهر شویم.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، ستاره آلمانی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا که در میانه میدان به طراح اصلی حملات قوهای سپید معروف شده است، تصریح کرد: «رئال مادرید باید شخصیت یک قهرمان را داشته باشد همه تلاش می‌کنیم به‌زودی در لباس یک تیم قهرمان ظاهر شویم. متن گفت‌وگوی خبرگزاری فرانسه با تونی کروس را در ادامه می‌خوانید.

در لباس رئال مادرید موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌اید. آیا وقت خداحافظی فرا رسیده است؟

هرگز این اتفاق رخ نداده و من خیال خداحافظی از خانه خود را ندارم. از دید من رئال‌مادرید تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد، بنابراین هیچ مشکلی در میان نیست که باعث نگرانی من باشد. از لحاظ مالی هیچ بی‌نظمی‌ای در این مدت از سوی باشگاه مشاهده نکرده‌ام و به همین دلیل از آنها سپاسگزارم. به عقیده من باید با رئال‌مادرید بار دیگر اوج بگیریم و از هم‌اکنون آماده یک جشن هستم.

شما ۱۱ بازی فرصت دارید تا به قهرمانی برسید. البته یک مشکل کوچک به نام بارسلونا پیش روی شما وجود دارد!

البته که کنایه شما را درک می‌کنم و این مشکل کوچک برای ما واقعا یک مشکل کوچک است. من شک ندارم که ما ۱۱ فینال بزرگ پیش رو داریم و این ۱۱ بازی فرصتی است برای لذت بردن از فوتبال و نزدیک شدن به قهرمانی در این فصل مهم و تاریخی. بارسلونا بالاخره می‌لغزد اما مهم این است که ما هیچ لغزشی نداشته باشیم. بنابراین هر بازی قدمی به سمت قهرمانی است و شکست در کار ما معنا نخواهد داشت.

آیا در این مدت به‌خوبی تمرین کرده‌اید؟

بله، همه چیز به‌خوبی پیش رفته و تیم در اوج است. همه کار کرده‌ایم تا در اولین بازی پس از این وقفه طولانی بهترین خود باشیم. یک رئال مادرید کامل، مبارز و جنگجو خواهید دید.

قبل از بحران کرونا از ۵ بازی متحمل 3 شکست شده بودید. از آن روزهای تلخ فاصله گرفته‌اید؟

قطعا همین‌طور است. به هرحال شرایط خوبی نداشتیم و شاید این وقفه به نفع ما هم بود. البته نمی‌دانستیم که این‌قدر طولانی می‌شود. اکنون شکست‌های تلخ و بدشانسی‌های پیاپی را فراموش کرده‌ایم و فقط به 11 پیروزی پشت سر هم فکر می‌کنیم تا به قهرمانی برسیم. به‌نظر من با اینکه پشت سر بارسلونا هستیم سرنوشت خود را دراختیار داریم و ما محکوم به پیروزی در همه بازی‌های باقی‌مانده هستیم.

واقعا تمرین‌های انفرادی در دوران قرنطینه و خانه‌نشینی به‌درد می‌خورد و برای یک بازیکن حرفه‌ای مناسب بود؟

وقتی برای اولین بار به‌صورت گروهی تمرین کردیم متوجه شدم که در این مدت هیچ کاری نکرده بودیم. به‌نظر من تمرینات گروهی بسیار سودمند هستند و تمرین‌های خانگی فقط می‌تواند جلوی چاق شدن یا اضافه وزن را بگیرد. در اولین تمرین گروهی تازه به‌یاد آوردم که یک بازیکن فوتبال هستم.

 *  مترجم:  بابک سرانی‌آذر