تاریخ : Fri 15 May 2020 - 21:12
کد خبر : 41068
سرویس خبری : سیاست

پورمسعود، فرقان و طوفان در فنجانِ چای

پورمسعود، فرقان و طوفان در فنجانِ چای

معتقدم این حجم از وارونه گویی توسط پورمسعود، ناآگاهانه نیست. اگر کسی درباره چیزی تخصص و حتی اطلاعات اولیه ندارد، طبیعتا نباید به خود اجازه دهد درباره‌اش حرف بزند، آن هم در سخنرانی علنی و فایلش را هم منتشر کند. مگر اینکه به او محتوا را بدهند و بگویند برو بگو.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، محمدامین فرج اللهی با انتشار سه فیلم در صفحه اینستاگرام خود در خصوص سخنرانی علیرضا پورمسعود در خصوص گروه فرقان نوشت:

سخنرانی علیرضا پورمسعود درباره گروه فرقان با کلی اطلاعات غلط و تحریفهای تاریخی ولی با داستان پردازی جالبش را که شنیدم یاد این افتادم که انگلیسی‌ها وقتی می‌خواهند بزرگنمایی و اغراق یک نفر را توصیف کنند از ضرب المثلی استفاده می‌کنند با این مضمون: فلانی در فنجانِ چای، طوفان کرده است!

برای مطالعه درباره فرقان سه کتاب "جریان‌ها و سازمان‌های مذهبی سیاسی ایران" نوشته آقای رسول جعفریان، "ترکیب التقاط و ترور" و "گروه فرقان" را مطالعه کنید. سی و چند دقیقه درباره اشتباهات و تحریفهای صحبت‌های او راجع به فرقان و تاریخ انقلاب صحبت کردم که در سه پست پیاپی منتشر می‌شود.



 

 وقتی کسی با اعتماد به نفس پشت بلندگو ادعا می‌کند "خسن و خسین دختران معاویه بودند" باید کلی توضیح بدهیم که عزیزم اولا اسمشان "حسن و حسین علیهماالسلام" است، دوم اینکه "پسر" بوده‌اند و سوم اینکه فرزندان "امام علی علیه‌السلام" بوده‌اند. حکایت پاسخ به ادعاهای آقای پورمسعود است که در ادامه می‌آید.

حقیقتش معتقدم این حجم از وارونه گویی توسط پورمسعود، ناآگاهانه نیست. اگر کسی درباره چیزی تخصص و حتی اطلاعات اولیه ندارد، طبیعتا نباید به خود اجازه دهد درباره‌اش حرف بزند، آن هم در سخنرانی علنی و فایلش را هم منتشر کند. مگر اینکه به او محتوا را بدهند و بگویند برو بگو.