تاریخ : Fri 15 May 2020 - 15:02
کد خبر : 41059
سرویس خبری : ورزش

 عذرخواهی معنادار اما بی‌نتیجه مظاهری از قرمزها؛ پرسپولیس گلر بزرگ نمی‌خواهد

عذرخواهی معنادار اما بی‌نتیجه مظاهری از قرمزها؛ پرسپولیس گلر بزرگ نمی‌خواهد

اخبار دریافتی «فرهیختگان» از این مهم حکایت دارد که داود فنایی و یحیی گل‌محمدی درخصوص خط دروازه برای فصل آتی به‌دنبال یک دروازه‌بان دوم هستند و با حضور رادوشوویچ نیازی به گلر اول و بزرگ ندارند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، رشید مظاهری، گلر سابق ذوب‌آهن و فعلی تراکتور که طی چند سال گذشته در فصل نقل‌وانتقالات کاندیدای حضور در پرسپولیس بود و هر بار به‌خاطر حضور بیرانوند در این تیم حضورش منتفی می‌شد، امسال از ابتدای فصل و بعد از پوشیدن پیراهن تراکتور در شرایط گوناگون علیه این تیم و هوادارانش موضع گرفت و همین موضوع باعث عصبانیت هواداران سرخ از او شد.

حالا با مسجل شدن جدایی بیرانوند در پایان فصل مظاهری که بدش نمی‌آید در تیم پرطرفدار تهرانی به فوتبالش ادامه بدهد در یک اقدام جالب از هواداران پرسپولیسی عذرخواهی کرده تا اگر شرایط برای حضورش در پرسپولیس فراهم شد به مشکل نخورد.

با این حال اخبار دریافتی «فرهیختگان» از این مهم حکایت دارد که داود فنایی و یحیی گل‌محمدی درخصوص خط دروازه برای فصل آتی به‌دنبال یک دروازه‌بان دوم هستند و با حضور رادوشوویچ نیازی به گلر اول و بزرگ ندارند.

با این حساب باید گفت با وجود تلاش برخی واسطه‌ها، مظاهری هم مانند برخی دیگر از گلرها مثل حقیقی که علاقه‌مند به حضور در پرسپولیس هستند، شانس زیادی ندارد.