تاریخ : Sun 10 May 2020 - 12:10
کد خبر : 40808
سرویس خبری : ورزش

جر و بحث در جلسه، لبخند جلوی دوربین!

هاشمی عقد قرارداد جدید با کارگزار برند پرسپولیس را به تاخیر انداخت

جر و بحث در جلسه، لبخند جلوی دوربین!

پیگیری‌های «فریختگان» نشان می‌دهد هاشمی که به‌گفته نزدیکان باشگاه در روز چهارشنبه به‌طور ضمنی موافقت با عقد قرارداد جدید با کارگزار فعلی را اعلام کرده بود، در جلسه دیروز ایرادهای زیادی گرفت و نکات جدیدی را مطرح کرد که باعث جروبحث بین اعضای هیات‌مدیره شد.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، روز گذشته سه عضو هیات‌مدیره پرسپولیس (رسول‌پناه، رغبتی و هاشمی) جلسه مهمی برگزار کردند که قرار بود انتهای آن تایید یک قرارداد جدید با شرکت آتیه به‌عنوان کارگزار برند باشگاه باشد، اما اتفاقاتی رخ داد و درنهایت هم مشخص شد که جلسه، خروجی مهمی نداشته است. مهرداد هاشمی زودتر از بقیه ساختمان باشگاه را ترک کرد و پاسخی هم به سوال خبرنگاران نداد و تنها به‌گفتن جمله «ماشاءالله آقای رسول‌پناه خوب صحبت می‌کنند» بسنده کرد تا بحث اختلاف بین اعضای هیات‌مدیره، بار دیگر ایجاد شود.

رسول‌پناه تنها کسی بود که بعد از جلسه پاسخ خبرنگاران را داد و تاکید کرد که در جلسه همه‌چیز خوب پیش رفته و هاشمی حتی لبخند هم زده و هیچ اختلافی هم وجود ندارد. وی همچنین تاکید کرد هنوز برای قرارداد جدید با کارگزار برند به جمع‌بندی نرسیده‌اند.

پیگیری‌های «فرهیختگان» اما نشان می‌دهد هاشمی که به‌گفته نزدیکان باشگاه در روز چهارشنبه به‌طور ضمنی موافقت با عقد قرارداد جدید با کارگزار فعلی را اعلام کرده بود، در جلسه دیروز ایرادهای زیادی گرفت و نکات جدیدی را مطرح کرد که باعث جروبحث بین اعضای هیات‌مدیره شد و گفته می‌شود اتفاقات مشابه جلسه اسفندماه که صدای فریادهای اعضا در محل جلسه شنیده شد، این‌بار نیز رخ داد و درنهایت هاشمی نیز با عصبانیت و زودتر از سایرین جلسه را ترک کرد تا شائبه قهر وی نیز مطرح شود.

 * فرهیختگان :