تاریخ : Thu 07 May 2020 - 06:05
کد خبر : 40679
سرویس خبری : ورزش

توافق 110 میلیاردی

«فرهیختگان» گزارش می‌دهد: کارگزار برند پرسپولیس به همکاری ادامه می‌دهد

توافق 110 میلیاردی

براساس اطلاعاتی که به «فرهیختگان» رسیده ظاهرا توافقات انجام شده و قرار است به‌زودی مبلغی در حدود 110 میلیارد تومان به سرخ‌پوشان تعلق گیرد تا هزینه‌های این تیم در فصل‌جاری و بدهی‌ها تامین شود.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین» نهم آبان 1398 بود که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شرکت آتیه داده‌پرداز را به‌عنوان حامی مالی این تیم معرفی کرد. براساس آن‌چه در سایت رسمی ذکر شده بود، سهام این شرکت در بورس عرضه می‌شد و سابقه 17 ساله در زمینه‌های ورزشی و فناوری اطلاعات داشت. همچنین یک مجموعه تنیس نیز در نزدیکی فرودگاه امام‌خمینی‌(ره) ازجمله دارایی‌های این شرکت به‌شمار می‌رفت. محمدمهدی نبی و محمدحسن انصاری‌فرد به‌عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس قول همکاری‌های متعدد از سوی این کارگزار را دادند، اما دقیقا 174 روز بعد نه‌خبری از انصاری‌فرد بود و نه نبی و مدیریت به مهدی رسول‌پناه رسید. سایت باشگاه اما کماکان هواداران را شگفت‌زده می‌کرد و در خبری ناگهانی اعلام کرد قرارداد با کارگزار لغو شده است. قراردادی که از آن به‌عنوان «ترکمانچای» نام برده می‌شد.

در این مدت اخبار جالب‌تری از کمک مالی کارگزار نیز به‌گوش می‌رسید، به‌عنوان مثال عنوان شد کارگزار مبلغی در حدود 15 میلیارد تومان به‌عنوان قرض‌الحسنه به‌پرسپولیس داده و خواستار پس گرفتن آن شده است. رسول‌پناه هم می‌گفت برای صلاح باشگاه، با کارگزار فسخ قرارداد شده است. همین اتفاقات، هواداران را بهت‌زده کرده بود و بازیکنان نیز به‌تدریج دست از حمایت معنوی کشیدند و اسپانسر در گوشه رینگ قرار گرفت. همزمان اخباری هم در رابطه با تلاش هاشمی برای عقد قرارداد دوباره پرسپولیس با ریحان‌فیلم منتشر شد، اما اتفاقاتی افتاد که دوباره صحبت از ادامه همکاری احتمالی با آتیه به‌میان آمد و این مساله اختلاف رسول‌پناه و هاشمی را علنی کرد.

 صلاح باشگاه یا سرپرست؟

درحالی‌که همه منتظر معرفی اسپانسر جدید بودند، وزیر ورزش و جوانان جلسه‌ای با کارگزار پرسپولیس برگزار کرد و توافقات انجام شد تا درنهایت این اسپانسر به‌کار خود ادامه دهد. حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که خبرهای خوبی برای سرخ‌پوشان در راه است.

براساس اطلاعاتی که به «فرهیختگان» رسیده ظاهرا توافقات انجام شده و قرار است به‌زودی مبلغی در حدود 110 میلیارد تومان به سرخ‌پوشان تعلق گیرد تا هزینه‌های این تیم در فصل‌جاری و بدهی‌ها تامین شود. همچنین شنیده‌ایم کارگزار باشگاه درنظر دارد مدیر روابط عمومی جدید باشگاه را به‌زودی معرفی کند و به این ترتیب مشکلات این تیم با هیات‌مدیره تا حد زیادی برطرف خواهد شد. نکته جالب اما سکوت رسول‌پناه است و مشخص نیست سرپرست این تیم به چه‌ دلیل پیش‌تر فسخ را «به‌صلاح» باشگاه می‌دانست و حالا ادامه همکاری را پذیرفته است!

 * نویسنده :  محمد آقایی‌فرد، روزنامه‌نگار