تاریخ : Sat 02 May 2020 - 20:22
کد خبر : 40433
سرویس خبری : دانشگاه

   معلمان و اساتید بازوهای اصلی تفهیم و اشاعه بیانیه گام دوم انقلاب هستند

بابک نگاهداری در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

معلمان و اساتید بازوهای اصلی تفهیم و اشاعه بیانیه گام دوم انقلاب هستند

معلمان و اساتید بازوهای اصلی تفهیم و اشاعه بیانیه گام دوم انقلاب هستند و برای تحقق آن اهتمام این بزرگواران بیش از هرچیزی لازم است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، متن مصاحبه  بابک نگاهداری، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی با «فرهیختگان» به این شرح است: 

دانشگاه آزاد اسلامی روز معلم را به همه معلمان و اساتید گرانقدر کشور عزیزمان، این روشنگران راه علم‌ودانش و دانایی و مبارزان جهل و نادانی، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در راه ایفای نقش اجتماعی برای تربیت نسل‌های آگاه و خلاق و اخلاق‌مدار پیروز و مستدام باشید. آموزش‌وپرورش عمومی در مدارس و دانشگاه‌ها، زیرساخت اصلی سعادت یک ملت و پیشرفت یک کشور است. به‌همین دلیل یکی از ارکان اصلی هرگونه تحولی در کشور اساتید و معلمان هستند که با اخلاص و از خودگذشتگی دستیابی به آرمان‌های جمهوری اسلامی را فراهم می‌کنند.

معلمان و اساتید بازوهای اصلی تفهیم و اشاعه بیانیه گام دوم انقلاب هستند و برای تحقق آن اهتمام این بزرگواران بیش از هرچیزی لازم است. احساس مسئولیت شما فرهنگیان است که آینده‌ای روشن را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد و برای آیندگان سربلندی و سرافرازی به همراه خواهد داشت.

در دانشگاه آزاد اسلامی نیز ما توجه ویژه‌ای به نقش اساتید در حل مسائل کشور داشته‌ایم و تقریبا در بیشتر فعالیت‌های دانشگاه این عزیزان نقش محوری دارند. امیدوارم در سال جهش تولید به همت اساتید فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی و با سیاستگذاری‌های انجام شده شاهد تحول اساسی در حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی باشیم و بتوانیم از زیرساخت‌های ایجادشده به‌خوبی درجهت رفع مشکلات تولید در کشورمان بهره‌برداری کنیم.