تاریخ : Tue 14 Apr 2020 - 14:15
کد خبر : 39550
سرویس خبری : دانشگاه

اجرای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در واحد تهران جنوب

خواجوی مطرح کرد؛

اجرای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در واحد تهران جنوب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این دانشگاه با در نظر گرفتن فضای مناسب در ساختمان ستادی (ایرانشهر) و تعیین محل نشستن مراجعه‌کنندگان آغاز شده است.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، رامین خواجوی در گفتگو با آنا، با اشاره به بخشنامه‌های نحوه انجام امور اداری و آموزشی در دوره فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار کرد: باتوجه به تأکید ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر اهمیت حفظ سلامتی اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و لزوم دایر بودن فعالیت‌های دانشجویی، آموزشی، پژوهشی و اداری، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در واحد تهران جنوب با در نظر گرفتن فضای مناسب در ساختمان ستادی (ایرانشهر) و تعیین محل نشستن مراجعه‌کنندگان آغاز شده است.



وی افزود: در این طرح مراجعه‌کنندگان به بخش‌های مختلف ساختمان مراجعه نمی‌کنند و در بدو ورود در قسمت پذیرش و اطلاعات که در کنار درب ورودی است، مراحل ضدعفونی، تب‌سنجی و اصول بهداشتی (ماسک، دستکش) را انجام می‌دهند و در ادامه روند نوبت‌دهی و دیگر مراحل اداری دانشجویان انجام می‌گیرد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب خاطرنشان کرد: در میزکار امور دانشجویی، صندلی‌هایی با فاصله‌های حداقل یک متری در نظر گرفته شده تا مراجعه کنندگان و پرسنل آلوده به ویروس نشوند و سالم بمانند.