تاریخ : Sun 05 Apr 2020 - 16:12
کد خبر : 39127
سرویس خبری : جامعه

خطر! تصمیمات شماست

خطر! تصمیمات شماست

احتمالا دولت دوباره قصد کرده سطح نگرانی را از شلوغی خیابان ها و معابر به بیمارستان ها و مراکز درمانی بکشاند.

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، ابوالقاسم رحمانی دبیر اجتماعی روزنامه «فرهیختگان» نوشت: اعلام سیاست های دولت توسط رئیس جمهور برای مقابله با کرونا هر بار این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا خطر شیوع کرونا رفع شده است و دولتی‌ها به پایان خط مبارزه با کرونا رسیده‌اند و ما بی اطلاعیم؟

در حالی که مسئولان نظام بهداشتی کشور همچنان اصرار بر خطرناک بودن شرایط موجود دارند، در حالی که طبق آخرین اخبار اعلام شده ورودی بیماران به بیمارستان ها اعداد بالایی است، در حالی که رئیس سازمان بهداشت جهانی از کشورها خواسته در برداشته شدن قرنطینه عجله نکنند، در حالی که هر لحظه بر آمار ابتلا و جانباختگان بر اثر کرونا در ایران و جهان افزوده می‌شود، در حالی که هنوز آمار و گزارشی از اثر بخشی جدی و موثر طرح فاصله گذاری اجتماعی به اطلاع عموم نرسیده است و در نهایت در حالی که حتی روزنامه ایران، ارگان رسمی دولت جمهوری اسلامی ایران تیتر یک روزنامه 17 فروردین خود را به هشدار و اخطار و اعلام خطر در ارتباط با شیوع بیشتر کرونا اختصاص داده است. دولت به یکباره مسیری را در پیش گرفته است که گویی همه چیز به روال عادی برگشته و تا چند روز آینده خبری از کرونا نخواهد بود.

احتمالا روحانی شنبه دیگری را برای بار بر بستن کرونا از کشور در نظر گرفته است که این بار اما با توجه به اشباع ظرفیت بیمارستانی خصوصا تخت های مراقبت های ویژه بیشتر شبیه یک خودکشی جمعی است! احتمالا دولت دوباره قصد کرده سطح نگرانی را از شلوغی خیابان ها و معابر به بیمارستان ها و مراکز درمانی بکشاند.